Ducati entusiasme

Ducati entusiasme

Medlemmer: 73
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.301 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hurtigt spørgsmål.. hurtigt spørgsmål..

Hej allesammen er der nogle af jer der har haft dette problem på jeres ducati'er?
mit speedometer går helt amok selvom den står i tomgang.. det har ikke virket de sidste par uger men efter som det er blevet lidt mere tørt i vejret er der kommet til forbindelse igen, men ikke af den gode slags :S

http://youtu.be/iJttawP7Kog

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hurtigt spørgsmål..
  • #1   4. maj 2013 Ikke et kendt problem på hverken min gamle Monster fra 96 eller min nuværende 996 fra 2001 ?

Jeg kan forestille mig fugt eller din styreboks smiley

• #2   4. maj 2013 Jeg tænker også det er et fugt problem da problemet er kommet nu her hvor vejret er blevet bedre igen. . Hvis jeg tager sensoren fra stopper nålen godt nok men det skal den vel også men lige så snart jeg sætter stikket til igen så flyver nålen op og ned, så signal er der jo men det er bare en masse falske signaler

• Don Jepsen
    Don Jepsen Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #3   6. maj 2013 Det er tændings-strømen som kommer og går . Dårlig forbindelse enten tændings-strømen eller stel-forbindelsen til speedometer .

• #4   6. maj 2013 Tak Don Jepsen det er et rigtig godt bud, men jeg har snart været igennem hele lednings netværket og jeg kan simpelthen ikke finde et dårligt sted :S

Stel-forbindelsen er iøvrigt rigtig fin på den "rigtige stel" der går på motoren, så det skal være oppe ved tændingen, men hvad er det for et kabel jeg skal være ekstra opmærksom på?

• #5   6. maj 2013 Prøv lige, at spørge "Hekto" i Ducati Klubben.dk eller på FB.

Han er et omvandrende leksikon på Ducati.

Hilsen Johnny

• #6   6. maj 2013
    Brian 'Hekto' Sørensen er navnet:)

• #7   7. maj 2013 Tak Johnny det vil jeg prøve smiley

• #8   8. maj 2013 bare lige for at putte en krølle på halen så har jeg skiftet sensoren på bagfælget og indtilvidere ser det ud til at have virket smiley

• #9   8. maj 2013 smiley nogen gange skal mand en del rundt smiley

Kommentér på:
hurtigt spørgsmål..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce