1.727 visninger
|
Oprettet:
Flytte fodhvilere frem + Rep af tank lak... (omlakering eller sticker) {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Jeg er ny i denne gruppe
Jeg har lige et par spørgsmål som jeg håber nogle af i kloge mennesker her inde kan hjælpe med.
1. Er det muligt at flytte fodhvilerne fremad på cyklen ? ( bandit 650S årgang 2005)
2. Min tank har nogle grimme mærker og huller i lakken som er grimt repareret (af den tidligere ejer) er der nogen der ved ca. hvad det vil koste at få sådan en tank omlakeret? eller villedet være lige så godt med en sticker på hele tanken ?
Evt. nogen der har erfaringer eller kender et godt sted at få dette lavet ?
På forhånd tak
Mvh Anders
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 443
Kan kun sige - at det er ingen god idé.
Det er for det første ikke lige jordens nemmeste opgave, at trække folie pænt rund om en fodbold.
Og for det andet, er folie ingen erstatning for lak!
Ujævnheder og buler skjules ikke af folie - overhovedet ikke.
Hertil kommer, at det heller ikke er gratis (ikke engang tæt på gratis), så pengene er i mine øjne spildte, hvis man gerne vil have et pænt resultat.
Send dunken til lakering - du vil elske dig selv for det i laaaaang tid bagefter.
Hvis Du vil, kan du sende mig et billede af skaden - så skal jeg give dig et bud på, hvad det kan koste at male den, og evt. med nye stafferinger - originale eller 99,9% kopier - jeg kan begge dele, men der er lige en prisforskel
Flytte fodhvilere frem + Rep af tank lak... (omlakering eller sticker)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside