Ny i gruppen Ny i gruppen
Hey folkens
Vil lige bruge et par minutter på at hilse pænt og præsentere mig selv.Jeg er 31 år gammel og bor på Als, lidt udenfor Sønderborg. Lige præcis så langt ude, at jeg har plads nok til at fylde et par gamle motorcykler ind i et værksted.
Jeg har kørt på mc i mange afskykninger siden jeg var atten år gammel, og er nu endt op med et par russiske skråt-mc'er. Jeg har just fået m-72'eren gennem told og syn... men skal åbenbart vente op til seks uger på pladerne. Hm, der er godt nok kommet andre boller på suppen, siden jeg sidst var dén mølle igennem. Man må væbne sig med tålmodighed.
Der er lang vej igen, før projektet er i nærheden af færdigt, men udsigten til en hel vinter i værkstedet, får mig næsten til at håbe på sne i næste uge
Go' søndag aften til jer alle!
Venlig hilsen Allan.
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 850
Prøv at rykke dem lidt i ørerne med de der 6 uger, syng en sang om sæsonen der snart er slut, og din herlige gamle veteran som du først kommer til at køre på næste år. Nogen gang virker det, og det er gratis at prøve. De skal bare udstede en "0-attest", for du kommer ikke til at betale afgift. Der er masser af fortilfælde.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 16 Svar: 26
det fik jeg også at vide sidste år men så sendte jeg konen ud til dem så tog de sig sammen
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 12
Jeg sender kæresten afsted, med en god sang
Med hensyn til M-72'eren, så er det lidt af en hybrid. Og du rammer sømmet på hovedet, Peter, når du fortæller om læredtape, bindetråd og fiskesnørre. Jeg poster billeder af processen i løbet af vinteren.
Tak for dit fine fotoalbum af din Dnepr, Peter.
Ny i gruppen
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside