{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motor olie på ktm 525
  • #1   27. aug 2012 Hey - jeg kører på putoline 10w- 60 / eller hein gerickes fuld syntetiske 10w-50 ! synes ikke der er den helt store forskel - andet end prisen , bare sørg for at den er fuldsyntetisk ! mht dæktryk så kører jeg med 1,8 både for og bag - har michelin pilot motard dæk for og pilotpower 2ct bag

• #2   27. aug 2012 Hej du

Så længe du holder dig til en fuldsynt. 10w60 går det bestemt ikke galt.. Per M & undertegnede har kørt på ELF og prøver nu TOTAL af, men det er højest sandsynligt det samme olie smiley

Lars

• #3   28. aug 2012 tak for svar;) 10w-60 fuldsynt. er da noget andet olie end den jeg har fået oplyst!! ..hej jens Hvordan har du fået 2ct bagdæk i str 150??? Det kunne jeg ikke få kun i str 160 og det er lidt for stort til min bagsvinger. Du skriver at dit fordæk er pilot motard dæk! er det et andet dæk end det normale pilot power dæk??

• #4   28. aug 2012 Hej - jeg kører med 160 bagdæk og det kan kun luge være der - ved ikke om din bagsvinger er smallere ! Mit fordæk er til ræs og hedder 17/63 et eller andet - det skal nærmest kun trille ud af indkørslen så er det driftsvarmt smiley kører med 1.8 bar bagpå for at det bliver hurtigere varmt - og det fungerer ok ! Mvh

• #5   29. aug 2012 160 bagdæk kan lige være på min også men så spiser kæden noget af dækket;) jeg skal vist have sådan et fordæk til min også.. Det er ellers en fin ktm du har til salg 55000kr er det ikke billigt???? ikke fordi jeg vil købe din for har lige købt en magen til bare fra 03 og uden afgift så den går jeg og venter på at skat skal finde til mig. Snart 2 mdr siden:( trode sku de var dyere de ktm så er min åbenbart ikke så billig som jeg trode;) ha ha snydt kan man altid bilve

Kommentér på:
motor olie på ktm 525

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce