{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

Ny Motorcykel {{forumTopicSubject}}

Ja så er det sket , jeg har handlet mc igen , og det er med lidt vemod at jeg skal af med min Honda vtx 1800 , men er samtidlig sikker at jeg bliver glad for den lille ny , Honda vfr 1200 fd model 2010 registreret første gang 5/2012 kørt 8900 km , skal ned og hente den i løbet af uge 31, så jeg kommer til thy træf på den så hvis der er andre tøffer der skal til det træf kan i få den af se live .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Motorcykel
  • #1   30. jul 2012 Tillykke Dennis,

Det ser ud til, at en del i gruppen skifter til mere touring-prægede cykler.

Forhåbentlig kan vi stadig holde sammen på tøffe-gruppen.

PS. Jeg henter min V-Strom 1000 den 13. AUG:)

• #2   30. jul 2012 hva så dennis.
    er det krisen der kradser siden du må sådan down size 1600 til 1200 :o)
    det ender med du må køre suzuki LO LO LO
    tillykke med den

• #3   30. jul 2012 Jamen tillykke Dennis. Og - nej Kim, vi er også nogle der prøvber at gå den anden vej. Når Hondaen er solgt holder der en California i stalden :-))

Gert

• #4   30. jul 2012 Regner med at det ikke er hvilken type mc man kører på men måden man kører på altså ud og nyde den friske luft på to hjul møde andre ligesindede og Ib , vtx'er er en 1800 ikke 1600 , nemlig Gert og hvem ved hvad man kører på om 5 til 10 år ??? var meget tæt på at bytte til en Kawasaki gtr 1400 , men valgte altså Honda'en , og så lige " tak for lykke ønskerne " .
    PS. Hjælp mig lige med datoen på bakkelukningen , tak.

• #5   30. jul 2012 Jeps Gert,

Den havde jeg overset.

Men for pokker, livet er alt for kort til at låse sig fast på en type MC, en mening og en kvinde.

PS: Har fundet kvinden efter adskillige forsøg:)

• #7   31. jul 2012 Hold da op, chrom og charme ud med kåbe knallert.. men når jeg ved hvor glad Knud er for sin, så kommer du næppe til at køre på andet ;o)

Tillykke med den Dennis!

• #8   31. jul 2012 Jacob det er ren og skær noget vås , jeg har aldrig haft nogen problemer og den har kørt 50000km det eneste service den har fået er den ene gang om året jeg har skiftet olie og filter , så ingen "shit" der.

• #9   11. aug 2012 Tillykke Dennis - så gjorde du det og det kommer du ikke til at fortryde. Min har nu kørt små 30000 de sidste 4917 sidder stadig i min røv, kom kjem fra tre ugers mc-tur i aftes.

Og så har du endda købt den automatiske - det skulle jeg nok også have gjort.

Kim: allerede for flere år siden fastslog vi at tøffer har noget med liv og hjerte at gøre - ikke knallerttype! Min gamle Intruder kører fint endnu, men helt ærligt ikke så ofte - men tøffer, det er jeg da;-)

• #10   13. aug 2012 tillykke med den Dennis FAME godt nok noget af et skift , håber du bliver glad for den, ellers må du jo tilbage til den gamle model smillllllll.

Kommentér på:
Ny Motorcykel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce