Supermotard på gaden

Supermotard på gaden

Medlemmer: 114
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køretur i det Fynske ?
  • #1   11. apr 2012 Jeg er klar.. hvis ellers jeg er ædru nok (generalforsamling i MC-klubben dagen før..) .. der er et arrangement i Fredericia den dag ( https://www.facebook.com/#!/events/316321521754216/) , der kunne evt. køre over af de små veje mod Middelfart..

• #2   11. apr 2012 Lyder som en god plan smiley

• #3   11. apr 2012 Jeg kommer til Dk fredag aften, skal grille (hvis det er tørvejr) osv. Lørdag aften.
    Hvis jeg ikke er helt vissen er jeg da med.. Min nabo ( på husaberg ) er barnefri den weekend ved jeg ( for han skal med til festivitas hos mig lørdag ) og han er meget nem at overtale til at køre.. Og vi bor jo begge i fredericia alligevel.
    Jeg har en perfect rute ind til odense hvis i er til meget små bondeveje ?

Thore tag lige at invitere disse to herre til gruppen:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=69671
    http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=68969

• #4   11. apr 2012 Det lyder alletiders smiley

• #5   11. apr 2012 Nicolai er hermed inviteret... Lars er allerede med smiley

• #6   12. apr 2012 Så hvad er planen?

Mødes vi i Fredericia.. så derfra ud og tæve asfalt?

Jeg er klar på Pers småveje..

• #7   12. apr 2012 Jeg ringer lige til nabo og synkroniserer i aften når han har fri..
    Men det er stadig vanskeligt at sige hvor meget Captain Morgan der flyder i årene efter en lørdag med venner og grill.. Men så må man jo "styre" sig en anelse.
    Hvis det regner eller vejene er våde er jeg helt sikker ikke med, thi det kan jeg slet ikke styre, og skulle dette være tilfældet er jeg åben for et " hils på hinanden og en drink" (cola) i min kælder i Fredericia.

• #8   12. apr 2012 Henset til at jeg har ligesom Per har en "halvhårdt program" lørdag det helt ok med mig at skubbe det nogle timer, f.eks. til 14.. så man kan køre..

og nej, man ved aldrig hvad kaptajnen bringer.. eller snaps..

• #9   12. apr 2012 Det er også helt fint med mig at rykke det til kl 14 - så de herrer kan få deres skønhedssøvn smiley

• #10   12. apr 2012 Hehe.. Jeg er på, men med det kære forbehold: At der ikke rumsterer for meget pisang ambon og røde pølser i omløbet smiley Og hvis Thore nu ramler ind i Nabo & undertegnede senere lørdag nat! Han færdes jo rundt i vores by.. Så i så fald, skal han jo vises rundt til div. seværdigheder!

Men lad os synkronisere søndag formiddag og tage den derfra med tilstand & vejr..

Lars

• #11   12. apr 2012 Om det bliver Fredericia eller andetsteds er for mig ligegyldigt ! Jeg er også klar på Pers småveje hvis det er ! Men lad os bare skrives ved Søndag op ad formiddagen engang - så vil jeg i mellemtiden rode med at få monteret 320mm skive og 4 stemplet kaliber - så jeg kan bremse også smiley

• #12   15. apr 2012 Godmorgen/godnat.
    Situationen er som følger. Nabo og jeg er endelig sluppet af med en lang hale af brunstige madammer som har forstand på mænd, vi er derfor kommet i kanen kl 04.00 og har sparsommeligt indtaget diverse øller og en enkelt flaske captain morgan på generalen..
    Med andre ord, vi er klar som en som en talibaner der skal i krig med en skæv ak47 om nogle timer..
    Kan vi mødes på min addresse ved 12 tiden ??
    Da kan vi chekke olie og smøre kæde, hilse på hinanden osv.
    Add: fynsgade 36
    Det er ved en sportspladsen midt i fredericia centrum.
    For dem som gerne vil med men ikke kan finde ud af at komme til tiden, de kan ringe/skrive på tlf. 31246085 så skal vi vente med rimelighed,..
    Vi ses om 8 timer. !

• #13   15. apr 2012 Hmm.. kl 12...
    Jeg troede at vi nåede at blive enige om kl 14.. såfremt vi var i stand til at køre... Jeg prøver at nå det ..

• #14   15. apr 2012 Tak til Thore og Per M for en super tur på de små snoede Fynske veje smiley

Kommentér på:
Køretur i det Fynske ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce