{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.956 visninger | Oprettet:

Det er dæleme trist...... {{forumTopicSubject}}

I dag til morgen åbnede jeg MCG og fandt følgende besked (jeg har fjernet genkendelige elementer, men afsenderen kender det uden tvivl):

<i>denne her bruger
http://www.motorcykelgalleri.dk/xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
har låndt min orginale udstødning til min vs750 og nu har han smidt mig på hans filterliste så nu kan jeg ikke få fat i ham hårber at du kan hjælpe mig med et tlfnr eller en ardresse på han da jeg skal bruge den udstødning da jeg skal til syn med min ejen cykel
mvh yyyyy</i>

Jeg kunne finde brugeren som medlem af tøffedyrene. Jeg kender ham ikke personligt, men henviste til en anden nordjysk tøffer, som yyyy kunne spørge

Samtidig skrev jeg til den fundne bruger, som jeg jo ikke som sådan kender, at jeg havde hørt at han havde lånt en udstødning og sat låneren på filterliste – ikke lige så heldigt.

Jeg har ikke en chance for at sige og første henvendelse er autentisk, men det går jeg da stærkt ud fra:-)

Nu kommer så apellen – ligegyldigt hvad situationen er, så er filterlister noget man skal anvende meget forsigtigt og hvis man HAR lånt noget, så er det helt almindelig god tone at aflevere det igen – at lukke for videre kommunikation er en meget skidt ide.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er dæleme trist......
  • #2   10. apr 2012 Syntes ikke link virker. Eller har han osse slettet sig som bruger nu. Men folk som låner og ikke kan find ud af at aflevere til bage er der kun en ting de lære af en stor .......

• #3   10. apr 2012 Enig, alt andet ville være uhørt

• #5   10. apr 2012 Gas hvordan?? Men det kan da ikke se det kan virke med alle de xxxxxxxxx der er sat efter det så det jo svært for at se hvem bruger er

• #7   10. apr 2012 Jeg syntes vis folk kan tage røven på andre må de osse ku tåle andre får at hvide hvem de er. Elles må de behandle alle med respekt

• #8   10. apr 2012 Alle=andre

• #10   10. apr 2012 Ja men så har han jo mulighed for at rede den. Og det er jo osse fair han har muligheden først

• #11   10. apr 2012 Martin:

Det er meget let - jeg MÅ ikke fortælle, hvem det handler om - ret enkelt.

Jeg håber bare på, at denne streng kan fremkalde noget sølle samvittighed.

......det kan den sgu nok ikke, men den kan hjælpe på min egen ærgrelse:-)

• #12   10. apr 2012 for fanden hvor er det ærgeligt at læse.

Da ingen af os ved hvornår vi selv kan få brug for hjælp er det dårlig stil af låneren. Ikke kun at "glemme" at levere det lånte tilbage, men især at fratage udlåneren glæden ved at hjælpe.

Havde selv sidste år en meget stor glæde ved at hjælpe en anden biker.

Historien var kort at hun skulle til køreprøve, køreskolen havde ikke udstyr som hun kunne passe og der var ikke penge at smide efter udstyr oveni penge til pappet.

Hun lånte tøj, handkser og støvler af Gerd. Vi fik mulighed for at tjekke hendes adresse og mobilnr. og hun kørte med udstyret.

3 uger senere kom det retur sammen med 2 gode flasker vin :-))

Vinen var såmænd fortrinlig, men det fedeste var muligheden for at hjælpe en anden biker i nød.

Må jeg foreslå at du som ejer af gruppen ekskluderer låneren når du, forhåbentligt, får vished for at udlåneren har fået sin udstødning retur

Gert

• #13   10. apr 2012 ja men er sku ked af det men sen nok ikke min udstødning igen men man håber vel at den vender hjem igen men må nok bide i det sure æble og køre til syn med den udstødning jeg har på nu og håbe på at den går igenemme.

• #15   10. apr 2012 men i kan da godt få min side af historien.
    manden efterlyste en orgnial udstødnig til han cykel da han skulle til syn med hans og han hade selføldig en buldre potte på som alle os andre- så jeg tilbød at han godt kunne låne min da jeg selv lige hade sat en buldre potte på min cykel.
    det var han da meget glad for.
    jeg skulle nord på et par dage sener og tog inda min udstødnig med op til han og vi aftalte at mødes udu på en rasteplas ved motorvejen for så var jeg da i det mindste fri for at skulle køre en kæmpe omvej. dejligt tængte jeg så ver det da nemest dumme mig set i bakspejlit.
    har der efter rygget flere gange efter den og tilbudt ham inda han at han kunne købe den billigt da det enste svar jeg har fået af ham at hans cykel ikke var blevet syndet inu da der var noget galt med hans bagbremser.
    og da jeg så ville rygger efter den her for et par dage siden har han bare smidt mig på hans filterliste og må sku indrømme at det pisser mig af.
    mvh kent

• #16   10. apr 2012 Det er kreperligt Kent, jeg håber at kontakten du fik kan hjælpe dig, jeg har endnu et par kontakter i den ende af landet.

• #17   10. apr 2012 har skrevet til ham du sage men har ikke hørt fra ham inu og tusen tak for hjælpen.

• #18   10. apr 2012 men har skervet den samme besked du fik af mig til alle på hans venneliste i håb og at der er en vendlig sjæl iblant dem der vil hjælpe mig eller få ham til at kontagte mig så jeg kan få den udstødning igen.

• #20   11. apr 2012 En Tøffer der har eb VS750.. Hvor mange har vi af dem, hvis man vil forsøge at finde ud af hvem det er ?

Under alle omstændigheder, bør folk af hans elendige karakter, smides på porten. Normalt brænder den slags, selv sine broer hen ad vejen. Gid han må køre ind i en traktor smiley

• #21   11. apr 2012 Nå- det var nu ikke så svært at finde ud af hvem der har en Vs 750 i Nordjylland, som er medlem af Tøffedyrene. Der er 12 cykler og en enkelt fra Nordjylland...

• #22   11. apr 2012 hehe

• #23   11. apr 2012 husk det når i hilser på hinanden på vejene, det kan være et rigtig dumt svin man hilser på he he

• #24   11. apr 2012 Jeg har kun et at sige, synes simpelthen han er et dumt svin, og burde stiles i en gabestok på Rådhusplades nej på Nørrebrogade når Bakken lukker BUM.

• #25   14. apr 2012 Jeg syntes ikke vi kan straffe nogen - men bare i fortælle ham Tøffedyret der køre vs 750 og er fra Nordjylland - at det er på tide at hans lånte udstødning kommer tilbage til sin rette ejermand - og så lære at det han har gjort - mon ikke det er straf nok at samtlige Tøffedyr syntes han er en kedelig persom ...

• #26   14. apr 2012 Lennart:

Det er en god indstillilng - vi er alle mennesker og kan som sådan alle begå fejl.
    Det er der ikke noget galt i - problemet opstår, når man ikke vil vedstå sine fejl - en god løsning kunne jo væree at vedkommende kommer ud af busken over for udlåner, afleverer potterne og stikker en uforbeholden undskyldning

- og så lader være med at lave sådan et stunt en anden gang:-)

I virkeligheden er det jo ikke sværere end det.

• #27   15. apr 2012 Jeg kan godt li´ den der, Knud:

Alle kan lave fejl.. - især det med KAN. Så er jeg nemlig mere rolig smiley

I øvrigt var det vel i orden, hvis fjolset bare vedkendte sig at den ikke gik, og siger undskyld, og udmelder sig gruppen. Uanset hvor pinligt det er at udstille sig selv på den måde, kunne han jo nok være mand nok til at aflevere det "lånte".

• #28   15. apr 2012 For min skyld behøver man ikke melde sig ud - man kan bare tage tyren ved hornene, så viser man sig som et mandfolk, og så er jeg såmænd sikker på at alle voksne mennesker kan acceptere det:-)

Det er jo OK at lave en fejl, så længe man bare ikke vader rundt i den samme adfærd i al evighed.

• #29   16. apr 2012 Jeg synes efterhånden at ordet "fejl", er blevet noget udvandet. Da jeg for et par år siden blevet knibset af en fotovogn, skrev jeg til dem at der måtte være tale om en beklagelig fejl, men de valgte alligevel at trække mig i retten. Dommeren mente ikke at man kunne sige at den slags var en fejl. Hvis man nægter at aflevere det man har lånt, er "fejl" ikke lige det ord jeg ville vælge. Jeg er nok meget fir´kantet, hvad den slags angår.

• #30   16. apr 2012 Tjo, du kan godt have ret, men lad så bare være lidt bibelske og tale om synd i stedet:) der er vist noget med at den rene kaster første sten og hævnen hører "herren" til. Jeg er ej voldsomt troende, men den bog indeholder nu nogle ret gode leveregler efter min opfattelse.

• #31   16. apr 2012 kan se at han har været online nu så han har haft chansen for at kontagte mig efter dettet her inlæge er blevet oprette så hvis der er nogen der er i tvilv om hvem fyren er kan i bare smide mig en pm så får i en tilbage med et link til hans profil.
    mvh kent

• #32   17. apr 2012 Hvis man har været online 16-04-2012 10:35:09, så har man nok set vores forum.

• #33   18. apr 2012 Jamen det er ikke så hemmeligt, profilen er min!!!
    Mit galleri virker stortset ikke, og er derfor først blevet opmærksom på problemet da jeg fik et hint om denne tråd af en ven. Jeg har øjeblikkeligt taget kontakt til Kent og håber at han modtager den, så rolig drenge... der er ingen problem der, manden skal da selvfølgelig have sine dele tilbage.
    Så hvis i har lyst til at spame min profil, så giv den bare gas, jeg modtager nemlig ikke beskeder og besked om nye indlæg smiley
    god dag til jer smiley

• #34   18. apr 2012 har modtaget en besked fra ham og der er sendt et svar tilbage.
    mvh kent

• #35   18. apr 2012 smiley

• #36   19. apr 2012 Det var da bare dagens bedste news.

Håber da ikke at nogen er blevet stødt over at emnet er kommet så langt ud. Det havde jo ikke været nødvendigt, men manden viser da at han er en rigtig mand, der tager hånd om sine fejltagelser. Det kan jeg godt li´.

Så skal der jo helst falde ro på sagen, og det må så bare være en lærerig oplevelse for alle parter.

Håber da ikke at der er nogen der spamer manden ? - Vis nu lige noget modenhed, Piger smiley

Kommentér på:
Det er dæleme trist......

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce