{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

Vedr. vores hjemmeside. {{forumTopicSubject}}

Hey kære medtøffere smiley

Jeg har jo, som nogle måske har bemærket, været en del inaktiv herinde over en længere pariode. Grunden er, at erhvervslivet simpelthen sluger min ungdom og alt min fritid, heh.. Men når det så er sagt, så tænker jeg jo stadig på Tøffedyrene, mellem opgaverne og i ny og næ, og ser også frem til mere fritid og ikke mindst tid til de tohjulede.

Mine tanker kom i denne omgang ind på vores hjemmeside, som jeg jo nok synes godt kunne trænge til at løft, eller blot et par opdateringer, med bl.a. seneste nye og flotte tatoveringer af logo på div. blege overarme og selvom det brede baghjul på logo'et måske på en arm eller to, mere kunne ligne en punkteret badevinge, så synes jeg de er VILDT fede.!! smiley

Synes jo derfor også de fortjener at komme på vores side.!!

Mit spørgsmål i dette indlæg er så blot, om der kunne være en lille medie/webdesigner i vores efterhånden ret store gruppe, som kunne være frisk på sådan en opgave.?

Mine egne webdesign-skills, er vist efterhånden delvis ved at være lidt støvede, og være endnu, jeg har simpelthen ikke tiden til det "lege" med det længere..

Idag findes der en HELT masse gratis CMS systemer, med et utal af FEDE skins lige til at ligge på, men det kræver lige en smule indsigt i samme, eller interessen og måske vilje/lyst til at læse lidt manualer.?

Keywords 4 google: CMS, joombla, free webdesigns, el.lign.

Det behøver heller ikke være CMS. Det kunne også være der var en Adobe-ekspert, el.lign. i flokken.?

Det bliver desvære alt hvad jeg lige kan assistere med af hjælp, ud over selvfølgelig FTP-login-oplysninger, hvis det skulle gemme sig en ildsjæl i flokken. smiley

Kan kontaktes på: privat@dinadmin.dk

De bedste bikerhilsner
Nygaard

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. vores hjemmeside.
Kommentér på:
Vedr. vores hjemmeside.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce