Suzuki Intruder

Suzuki Intruder

Medlemmer: 290
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
851 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kristian J
Kristian J
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 8

Potter fra kleinsmed Potter fra kleinsmed

Kære Medlemmer.

Jeg har for nyligt købt en lækker intruder 750 fra 85.

jeg vil gerne skifte potterne på den, for at få lidt bedre lyd :), og jeg har en kammerat der er kleinsmed, og har tilbudt mig at han kan lave potterne, men jeg er i tvivl om, hvilken betydning potternes form har for lyden, altså hvis de er lange og smalle, eller korte med bred udmunding, hvad det har af betydning ?
Mvh kristian jensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Potter fra kleinsmed
  • #1   19. jan 2012 Jeg har et par ekstra "buller" potter liggende til en VS 750 - de er pæne, har aldrig selv fået dem prøvet på min VS 1400, da jeg er godt tilfreds med lyden og udsenet på mine BSM potter.
    Jeg kan sende billeder hvis du vil se dem - hvis du er intreseret, kan vi sikker også blive enige om prisen. ;o)

Henrik.

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    maj 2011

#4   20. jan 2012 Hej Henrik, Mange tak for dit svar, og det kunne jeg sagtens være interesseret i, du må meget gerne sende nogle billeder, min email er Kristian@haraldsgade7.dk så kan vi snakkes ved omkring det smiley

Hej Dan. tak for råddet, de tegninger må du gerne sende, så kan jeg også lære lidt om det smiley - hehe ja det skal jeg helt sikkert, regner med at tage nogen på søndag. så de er på vej

• #5   20. jan 2012 Hej Kristian
    Du kan kigge under mine billeder der er en tegning af luft gennemstrøming på en udstødning, før og efter man har borede huller.

• #6   20. jan 2012 Jo mindre diameter jo mere "knalder" den.
    I forhold til større diameter hvor den får en dybere lyd.
    Jeg har taget indmaden ud af mine og erstattet bagpladen med en med 38 mm hul.
    Hør dem her. (ja karburatorene var ikke justeret)
    http://www.motorcykelgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=5907

• Kristian J
    Kristian J Tilmeldt:
    maj 2011

#7   20. jan 2012 Hey Tonny, har været inde og kikke på tegningen, og faldt også lige over det billede af "dame cyklen" hahahha det er fandme et godt billede smiley

Tak for rådet Martin, og det giver i og for sig god mening, med det du fortæller omkring diameteren af potterne, og tror egentlig at det jeg er ude efter er den dybe lyd, men spørgsmålet er så bare hvor "dyb" lyd man kan få ud af en 750'er ?

• #8   21. jan 2012 Du kan få en ret dyb lyd i en 750 også.

Kommentér på:
Potter fra kleinsmed

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce