{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Møn :-) {{forumTopicSubject}}

Har lige været en uge i sommerhus på Møn, ved Råbylille strand.

Der var rigtig godt fiske vand. Havde 2 fantastiske aftener i waders ude ved vandet, den ene aften havde jeg godt nok ingen kontakt med fisk, men vandet myldrede med liv.

Den anden aften, en time inden solen gik ned, så jeg først 2, hvad jeg tror var havørreder, springe op af vandet.
Derefter fik jeg en lille hornfisk på krogen, og så ca. en halv time før jeg smuttede hjem til sommerhuset, kastede jeg blinket ud, og lige samtidig med at det ramte vandoverfladen, hoppede der en pæn fisk op af vandet, igen tror jeg det var en ørred, .... Jeg spinnede et par meter line ind, og holdt så et spin stop, fortsatte så med at spinne ind, og så BANG, var der en okay størrelse fisk på krogen, men fik ikke lavet modhugget ordentlig, og ellers havde jeg ikke kroget den det rigtige sted.... men ihvertfald var den lige så hurtigt væk som den var på.... ØV.

Men selvom jeg ikke fik en fisk med hjem, så var det en dejlig aften ved vandet.

Så Møn kan anbefales, ihvertfald hvis man gerne vil fiske med rigtig flot natur rundt omkring sig smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Møn :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce