Kørsel til Polterabend d. 30 juli {{forumTopicSubject}}
Kalder kalder Pink Ladies!
Lad os gøre det til em ekstragod oplevelse for tøserne på denne polterabend - I behøver ikke at have en bagpå, bare kør med for fornøjelsens tur :0) En 6-7 gutter har meldt sig, så jeg planlægger blot at være en del af følget *s* Superhyggeligt hvis I vil joine mig????
Hej folkens
Jeg har en god ven, hvis dame skal holde polterabend lørdag d. 30
De er 7 tøser/damer i midt 20'erne, der mellem kl. 15-17 godt kunne tænke sig at bruden kom ud og prøve at sidde bag på en bike og få en tur.
Oprindelig havde de andre planer som desværre er blevet forpurret af vandskader.
Havde selv taget turen hvis ikke jeg lå med et brækket ben som er ved at hele, så jeg sender dette cry for help, videre og vil høre om der findes en Knight eller to i shining white amor som kunne tænke sig at give denne vordende brud en oplevelse hun sen vil glemme?
Skulle det vise sig at der var flere som meldte sig, så er de andre piger ej blege for at prøve heller
Lad mig høre hvis nogen er på, i så fald så skriv her inde, så formidler jeg kontakten.
Ps. turen starter fra Åblv. i Kbh lige omkring Bispebuen. Tidspunktet er mellem 15-17 hvor det passer bedst.
Pps. De har intet udstyr
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 33
Det kan være at jeg deltager med min datter, da manden skal på arbejde.
Skal vi evt. mødes et sted og køre samlet eller bare mødes derinde ?
nov 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 276
Jeg ta'r direkte derud, på det lyseøde "lyn". C.U. :o)
kram og knus fra Sus .o)
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 368
VI er pt. præcis 7 knights in shining armour, som tager hver en pige bagpå :-))
Jeg kører som sagt med som ekstra halefyld , haha, og det er flere af disse jeg efterlyser..
Mamma > det er kørsel direkte fra Åboulevard og ud til Amager, så jeg tror ikke du kan følge med os på det lyserøde lyn...? *s* Kan du ikke skaffe dig en chauffør?
apr 2010
http://www.motorcykelgalleri.dk/for_messagedetail.aspx?Msg_ID=167267
(Forum, generel disussion, polterabend)
/BBB
apr 2010
Vi skal nok være der allerede fra kl. 14 - og lande v. Amager strandpark ca. 15.30
Herefter er der jo nok flere som gerne vil køre lidt videre - hvis vejret er til det :0)
Rigtig regn aflyser naturligvis det hele...
/BBB
nov 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 276
Der er noget der hedder Metro, Kører lig ud til Amager Strand. :o)
Den kører fandme hurtigt. Ska' vi se hvem der kommer først. *LOL*
Knus fra Sus :o)
apr 2010
Men; der bliver jo muligvis kørt videre derfra, satser du på at overtage et bagsæde derfra så? Det kunne jo godt være muligt..
Jeg kender ikke polterabend-tøserne, så vi hænger ikke ud på Amager strand.
/BBB
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 33
Det lyder godt, håber at vejret er med os
apr 2010
ja, det ser unægteligt lidt skidt ud lige pt..., men vi må krydse vore fingre! :0)
/BBB
Kørsel til Polterabend d. 30 juli
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside