andre sidespejle end de originale hvilke? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Da de originale sidespejle gik i stykker købte jeg nogle uoriginale som ligner og satte dem på min xj
Da jeg så begyndte at køre en tur, begyndte de at rasle og klirre helt vildt. Allerede der vidste jeg at der var noget galt med spejlene. Ganske rigtig så er selve glasset inde i spejlene gået løs.
Derfor vil jeg gerne høre andre alternativer på uoriginale sidespejle men som passer over på xj 600, uden at de går på ved kåbens sider og evt hvilke i kører med?
Jeg får nærmest hovedpine af de dårlige spejle som er på, og derfor har jeg tapet glasset fast med sort gaffa tape. ellers ødelægger det både mit hovede og køreoplevelsen.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.310
okay ja dem jeg har liggende er fra mcforhandler Stevens mc og de er ellers rigtig fede.
Vil bare så gerne havde dem på, men de går på kåben så derfor passer de ikke
Med hensyn til de kopi af orginale, der er jeg knap så heldig på grund af glasset er gået løst. Jeg synes de virker som dårlig kvalitet.
Jeg er på udkig efter noget helt andet som passer. Men det virker svært at finde noget ordentligt uden at det ser for underligt ud.
mar 2008
Hvad med de originale spejle fra en yamaha xj 600 diversion (90'er modellen) tror du de vil passe over på
her ses dem som jeg snakker om.
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39270
mar 2008
Ja det har du nok ret i øv
men må prøve at se om jeg kan finde nogle andre.
andre sidespejle end de originale hvilke?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside