{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lån af batteri
  • #1   4. jul 2011 Er det ikke 12 V? Hvis det er så brug en bil som starthjælp.

• #2   4. jul 2011 yeees smiley det kunne man self også smiley men spørgsmålet er om der ikke er for meget gas på de store batterier smiley

• #3   4. jul 2011 Der er ikke for meget power. Det eneste du skal være opmærksom på, er hvis det eksisterende batteri ikke kun mangler power, men er helt kortsluttet, så vil du kortslutte bilbatteriet når du slutter det til. Men gælder også hvis du tilslutter et andet mc batteri.
    Start med at lade det eksisterende batteri med en elektronisk lader. Hvis laderen ikke melder kortslutning, kan du tilslutte bilbatteriet.

Jeg har ofte startet en mc med startstrøm fra en bil.

• #4   5. jul 2011 Batterier leverer kun den 'gas' som det tilsluttede kredsløb vil have.

Så hvis dit batteri fucker op, og dit projekt sprænger i luften, er det ikke batteriets skyld :o)

• #5   5. jul 2011 Jeg har ikke et batteri smiley det er hvad der den ligger begravet smiley men det ender nok med at jeg bruger batteriet på Peugen og et par startkabler smiley

Kommentér på:
Lån af batteri

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce