1.330 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Suzuki GSXR 600"
Suzuki gsxr 600
Hej alle Har brug for hjælp af kloge hoveder ?? Har en Suzuki gsxr 600 fra 1997 som er bygget om til 750cc Den trækker ikke mere en 7000 omdrejninger nogen der ved hvorfor ?
Hej alle Har brug for hjælp af kloge hoveder ?? Har en Suzuki gsxr 600 fra 1997 som er bygget om til 750cc Den trækker ikke mere en 7000 omdrejninger nogen der ved hvorfor ?
Skrevet af: Tuncer C - 17. apr 2020
Suzuki gsxr 600
Hej Allesammen. Er meget tæt på at købe en Suzuki gsxr 600 fra år 2000. Derfor vil jeg høre om der nogen der vil dele lidt ud af deres erfaring med denne maskine og evt. ting jeg skal være opmærk...
Hej Allesammen. Er meget tæt på at købe en Suzuki gsxr 600 fra år 2000. Derfor vil jeg høre om der nogen der vil dele lidt ud af deres erfaring med denne maskine og evt. ting jeg skal være opmærk...
Skrevet af: Chris N - 27. apr 2016
Spar penge på din forsikring
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 259
Historien har fået en lykkelig slutning! Jeg er lige kommet hjem på ryggen af motorcyklen Den er nu tilbage hvor den hører til. Thomas kontaktede mig og blev på stedet indtil politiet kom.
STOR tak til Thomas og alle jer andre der har holdt en vågent øje. Allerede på turen hjem var der også en anden motorcyklist, som fik øje på motorcyklen da jeg havde parkeret den ved Burger King. Han fandt straks telefonen frem og skulle til at ringe til mig Jeg nåede dog over til ham og forklarede at alt var i orden igen.
Nu til motorcyklens stand: Den har slet ikke været kørt på eller prøvet at være brudt op i tændingen. Den var stadig låst i styret så den ikke kunne drejes. Den har til gengæld været transporteret lidt hårdhændet rundt. Nummerpladen var vippen helt bagover og bagenden flækket. Det blå zero gravity kåbeglas er smadret, det samme et blinklys foran og et bagved. Udover det er der egentlig ikke sket det store andet end de har svinet den lidt til og nogle små ridser og skrammer hist og pist (skal nok få taget nogle billeder). Alt i alt er jeg en MEGET MEGET glad person lige nu!
Jeg satte nøglen i og den startede første gang og jeg kunne køre hjem som om intet var hændt!
Politiet har ikke været specielt aktive i denne her sag, men det har i brugere af motorcykelgalleri virkelig. Det er rigtig rart med det gode sammenhold og støtte man kan få herfra. Uden jer havde jeg nok aldrig set den igen. Lad os håbe vi sammen kan finde nogle flere stjålne motorcykler og gøre andre lige så glade som mig
TAK TAK TAK
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
mvh
Suzuki GSXR 600 årgang 2000
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside