{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GSXR 600 årgang 2000
  • #1   25. jun 2011 forpulet lorte tyve

• #2   26. jun 2011 Det er nu en årgang 2005, MEN!

Historien har fået en lykkelig slutning! smiley Jeg er lige kommet hjem på ryggen af motorcyklen smiley Den er nu tilbage hvor den hører til. Thomas kontaktede mig og blev på stedet indtil politiet kom.
    STOR tak til Thomas og alle jer andre der har holdt en vågent øje. Allerede på turen hjem var der også en anden motorcyklist, som fik øje på motorcyklen da jeg havde parkeret den ved Burger King. Han fandt straks telefonen frem og skulle til at ringe til mig smiley Jeg nåede dog over til ham og forklarede at alt var i orden igen.

Nu til motorcyklens stand: Den har slet ikke været kørt på eller prøvet at være brudt op i tændingen. Den var stadig låst i styret så den ikke kunne drejes. Den har til gengæld været transporteret lidt hårdhændet rundt. Nummerpladen var vippen helt bagover og bagenden flækket. Det blå zero gravity kåbeglas er smadret, det samme et blinklys foran og et bagved. Udover det er der egentlig ikke sket det store andet end de har svinet den lidt til og nogle små ridser og skrammer hist og pist (skal nok få taget nogle billeder). Alt i alt er jeg en MEGET MEGET glad person lige nu! smiley

Jeg satte nøglen i og den startede første gang og jeg kunne køre hjem som om intet var hændt! smiley

Politiet har ikke været specielt aktive i denne her sag, men det har i brugere af motorcykelgalleri virkelig. Det er rigtig rart med det gode sammenhold og støtte man kan få herfra. Uden jer havde jeg nok aldrig set den igen. Lad os håbe vi sammen kan finde nogle flere stjålne motorcykler og gøre andre lige så glade som mig smiley

TAK TAK TAK smiley

• #3   26. jun 2011 det er bare super.....

mvh

Kommentér på:
Suzuki GSXR 600 årgang 2000

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce