666 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Køredag!"
Køredag
Hej Pink Ladies, Skal vi prøve at arrangere en køredag igen? Jeg trænger til at komme ud og lufte Suzukien :) Jeg er ikke helt sikker hvordan det her foregår, så jeg slynger nogle datoer ud: 2., 3....
Hej Pink Ladies, Skal vi prøve at arrangere en køredag igen? Jeg trænger til at komme ud og lufte Suzukien :) Jeg er ikke helt sikker hvordan det her foregår, så jeg slynger nogle datoer ud: 2., 3....
Skrevet af: Lena Elton S - 24. jun 2011
Dejlig køredag i dag :-)
hvad med jer andre ? Fået kørt lidt ? Imorgen skal vist bruges til at skrue lidt. Har nogle ting jeg skal have prøvet mht. min. Får at se om jeg kan samle det igen :-P
hvad med jer andre ? Fået kørt lidt ? Imorgen skal vist bruges til at skrue lidt. Har nogle ting jeg skal have prøvet mht. min. Får at se om jeg kan samle det igen :-P
Skrevet af: Brian *Assens* ! - 5. okt 2007
Køredag lørdag d. 9 juli??
Kalder alle Pink Ladies :0) Hvordan er tilslutningen til en køretur på lørdag?? :0) Jeg var ude at trille en lille tur i går aftes - det var skøøøøønt! <3
Kalder alle Pink Ladies :0) Hvordan er tilslutningen til en køretur på lørdag?? :0) Jeg var ude at trille en lille tur i går aftes - det var skøøøøønt! <3
Skrevet af: BanditBikerBabe K - 6. jul 2011
Spar penge på din forsikring
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 33
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 368
Jeg tænker omkring frokosttid?
apr 2010
Det er bare dejligt at have dig
No problem - der bliver garanteret masser af andre ture :-))
nov 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 276
Den 18 juni afholder Templar Knights MC. Club, træf til fordel for kræftramte børn.
De har opsamling i Roskilde, Hornbæk og Karlslunde med ankomst kl: ca 12:30 på Rigshospitalet.
Måske det er noget i har lyst til at deltage i ? Jeg er i hvert fald at finde derinde. Kan jo ikke køre rundt med jer andre endnu.
For yderligere information om MC. gruppen og opsamlingstider kan i gå ind på deres hjemmeside.
www.templarknightsmc.dk
Håber vi ses.
kærligst og knus fra Sus :o)
nov 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 276
Det gør mig ondt at høre du er mor til et cancerramt barn. Håber inderligt at prognosen er go'
Jeg arbejder i sundhedsvæsenet, og har selv arbejdet på RH. En veninde til mig har arbejdet på 5053 for en del år siden.
For mig er det en naturlig ting at deltage i den slags arrangementer.
Jeg vil ønske jer en rigtig dejlig tur til Høvelte og go' bedring. :o)
knus fra Sus :o)
apr 2010
Mama Rosa > jeg opretter en ny tråd med dette emne, så vi kan samle flest muligt, er du sød at lave et indlæg med så meget info som muligt??
Køredag!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside