1.239 visninger
|
Oprettet:
Og så blev vi 5 :-) {{forumTopicSubject}}
Hurra - nu er vi kommet ud over faregrænsen for at blive slettet som gruppe herinde!
Et stort VELKOMMEN til vores 2 nye medlemmer!
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 23
nov 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 276
Jeg hilser også de nye medlemmer velkommen, og håber vi snart kan ses in R.L. :o)
Knus fra Sus :o)
nov 2006
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 31
Jeg kommer desværre ikke til at køre før tidligst midt/sidst september, da jeg er gravid og har termin den 21/8. Jeg har kørt lidt i år, men det kniber med at sidde godt nu, og mavsen støder på tanken når jeg skal bræmse ;o) I er velkommen til at kigge forbi Sengeløse og holde hvil og få slukket tørsten når I er ude og køre. Der er i øvrigt fine snoede landeveje her hvor jeg bor :o)
nov 2010
Vi glæder til at høre fra dig når det er vel overstået. :o)
Forsat go' sommer
Kærlige tanker og knus fra Sus
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 368
Og også et stort velkommen til vort nyeste medlem Naja :-))
Ja, vi må snart se at finde ud af at mødes og trille en lille tur. Destination Sengeløse lyder som en god ide, men jeg er ikke gruppens stifinder, hahaha, så er I advaret!
Jeg kan fare vild i min egen bukselomme, ihvertfald når jeg kører mc...
PS; fik lige sat min nye PINK tankpad på Banditten i dag - JUHUUU!
nov 2010
Så har vi det ens vi to, jeg kan også fare vild i en telefonboks. :o)
Pink tankpad lyder fantastisk. lige min stil. :o)
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 31
Jeg er bosiddende i Rødovre og ser da frem til lidt køreture sammen med nogle andre. Jeg har også en elendig stedsans og jeg er ikke særlig god til at køre bare for at køre, for jeg kender ikke nogle af de gode veje, jeg har det bedst med at ha' et mål.
Har dog kørt i Sengeløse/Risby/Ledøje et par gange, det er en fin lille tur. Jeg rider iøvrigt i Sengeløse. :o)
apr 2010
Vi bør forsøge at finde en dato, hvor vi kan drible derud af - og så må vi jo aflyse hvis vejret bliver for dårligt.
Nogle ugedage som absolut ikke passer Jer?
mar 2011
Nu smutter kæresten og jeg desværre en måned til Grønland om en uge, så der må mit gule lyn pænt blive i sin garage, når vi kommer tilbage er jeg klar til køreture!
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 33
Det er rart at jeg ikke er den eneste som har det svært ved at finde vej, men det kan jo give nogle Interessante ture
Jeg har en tomtom, så vi kan altid finde vej hjem
apr 2010
Jaja, det er jo stadig sommer når du vender tilbage
Tina> SUPER, så er vi i trygge hænder jo *s*
Hvad siger gruppen fx. til lørdag næste uge, d. 18??
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 33
mar 2011
Vi når lige hjem til DK en uges tid bagefter og så drøner vi en tur til Vegas og bliver gift. :o)
Men den 18. kan jeg måske lige nå at komme med på. :o)
apr 2010
Det kunne da være så fedt hvis du lige når at lufte Det Gule Lyn med os inden :0)
mar 2011
Jamen, hvis det bliver hen ad eftermiddagen eller først på aftenen eller sådan noget den 18, så kan jeg godt komme med der, har bare lige en hest der skal ordnes først. :o)
apr 2010
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 23
Nu har jeg forresten også købt en Suzuki tu250x i lørdags, så den trænger til at komme ud og blive luftet.
Og mht til at finde rundt, så har jeg heldigvis en smartphone med google.maps i, så jeg er sikker på vi nok skal finde hjem igen
apr 2010
FEDT! Og tillykke med den!
Planerne bliver nok ændret en smule, der er træf til fordel for kræftramte børn samme dag.
Det skal Pink Ladies da klart deltage i, så tjek lige den nye tråd i vores forum...
nov 2010
Glæder mig til at se den og dig.:o)
Knus fra Sus
jun 2011
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 66
apr 2010
Skønt, velkommen til!
Som du kan se, er vi indtil videre en lille broget flok *hehe* - men planen er at vokse os store og stærke! ;0)
Åh ja, det bliver et smukt syn den dag Pink Ladies kommer trillende i en gruppe på små 100 seje kvinder *gg*
Vi forsøger at mødes for første gang på lørdag - tjek tråden om 'træf til fordel for cancerramte børn' ud inde i vores forum. Du er meget velkommen
jun 2011
apr 2010
Super, hav en fortsat dejlig aften!
jun 2011
i lige måde:O)
Og så blev vi 5 :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside