BANDITTERNE

BANDITTERNE

Medlemmer: 216
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆP ASAP
  • #1   21. apr 2011 Altid 95 oktan... Banditten fortjener vel det bedste ;o)

God tur...

• #2   21. apr 2011 Tak tak - så var det heldigvis det rigtige jeg valgte.
    (Jeg kunne jo ikke vente på Jer ;0) )

God påske!

• #3   23. apr 2011 92 er det samme på flere mindre stationer. måske nærrigrøv, men vil sq have hva jeg betaler for..
    grundliggende er det fløjtende ligegyldigt på en helt standard bandit. begynder man at tune rykker man op på 95. for store stempler og høj komp hedder det 99..

• #4   24. apr 2011 Det er nok hvad man hælder mest til så - eller hælder i faktisk, haha - jeg holder mig bare til 95, så kommer jeg heller ikke pludselig til at fylde 92 på min bil en dag smiley

• #5   24. apr 2011 Jeg har sgu aldrig oplevet en mc gå bedre på 95 end på 92. Og jeg har haft et anseeligt antal efterhånden. CBR 600, 900 og 1000. VFR 750 og CBX 750. Suzuki SV 650, Bandit 1250. Yamaha FZ6 og et hav af offroadere. ALLE har kørt på 92 oktan fordi de kørte godt og det var det billigste.
    Så længe motoren ikke får tændingsbanken så er der ingen problemer. Og man skal dælme være noget finfølende for at kunne mærke forskel på ydelsen.

• #8   25. apr 2011 Kjeld, så vidt jeg husker så er der faktisk flere af mine mc'er der havde et anbefalet oktanbehov helt nede fra oktan 87. Men det er korrekt at Bandittens behov starter ved oktan 91.

Kommentér på:
HJÆP ASAP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce