Fællestur søndag {{forumTopicSubject}}
Hej mc-venner, er der interesse for en fællestur i VestJytlland førstkommende søndag?
Jeg har lavet en tur på min GPS i vinter, som jeg kalder: "McF tur 1"
Turen starter ved OK tanken, Energivej i Holsted, ved frakørsel 70 på motorvejen og slutter i Nymindegab.
Den er på ialt ca 200 km fordelt på lande- og sogneveje med forskellige belægning, d.v.s. såvel asfalt som grus. Vær opmærksom på grusveje forekommer, men jeg mener bestemt ruten kan gennemføres på alle slags motorcykler, der er ingen extreme forhold.
På GPS'en estimers tiden for gennemkørsel til ca. 4 timer men det tror jeg ikke kommer til at passe!
Dog, det er min første gennemkørsel af denne rute, så jeg vil ikke garantere for tiden.
Der bliver selvfølgelig pauser undervejs. Medbring selv frokost, kaffe/te eller andet til livets opretholdelse :99thumb:
Jeg garanterer for underholdningsværdien for ruten har mange forskellige elementer. Der er steder hvor racere vil finde stor fornøjelse i 3. og 4.gears sving såvel som steder hastigheden må langt ned. Dog, færdselslovens regler overholdes, selvklart.
Der er andre steder hvor offroadere vil smile i hjelmen. Der er ingen udfordringer a la dybe huller med vand og mudder, ingen gedestier med dybe spor og træer der står millimeter fra styrenderne. Men vi kommer ad grusveje med huller hvor mange nok vil forsøge at styre udenom!
Meld venligst ind i denne tråd hvis du har interesse og lyst til at være med.
Turen starter kl. 10.30 fra OK tanken ved frakørsel 70 på E45, Energivej, Holsted
Yderligere info, spørg! :smile:
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 76 Svar: 323
apr 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 243
Fællestur søndag
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside