BANDITTERNE

BANDITTERNE

Medlemmer: 216
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
843 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

starts problemer. Hjælp tak! starts problemer. Hjælp tak!

Jeg har lige sat helt nyt batteri på som er fuldt opladt og fyldt 2-3 liter benzin på men når jeg prøver og starte den sker der intet andet en man kan hører på starteren af den bare tapper batteriet for strøm.

inden vinter tog jeg benzinen af tanken og satte tanken på igen som den sad med slanger. og tog batteriet af.
har også prøvet og give den sjoker men uden hel og jeg opgav efter og have siddet i ca 10min og starte den.

har i nogle forskag på hvad der kunne være galt her.

tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  starts problemer. Hjælp tak!
  • #2   14. mar 2011 okey tak for rådet smiley jeg havde tænk mig og prøve og fylde noget mere benzin på og prøve igen her senere idag

• #3   14. mar 2011 lækker efter jeg lige havde lade den stå en dag med benzin i tanken så var de der gummi membraner blødet op igen så den kunne få benzin så nu startede banditten igen smiley

mange tak for rådene begge to.

Ps. grunden til jeg tog benzinen af her til vinter var fordi jeg ikke ville have den dannet kondens inde i tanken så tanken ikke ruster op inde fra med tiden. nu hvor det skur den står i, ikke er isoleret for frosten

• #4   16. mar 2011 Så hellere fyld den helt op til toppen så kan der ikke danne kondens.....eller ikke så meget.......

Kommentér på:
starts problemer. Hjælp tak!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce