Afdækkelse af affjedringens mystik og dæmpningens

Afdækkelse af affjedringens mystik og dæmpningens

Medlemmer: 61
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.409 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Sæsonen nærmer sig...... Sæsonen nærmer sig......

Nu er det officielt forår, omend det er et koldt et af slagsen......

Jeg forudser behov for support af forskellig slags, enten det er skrevet her, ved kurser eller ved fysisk support på en bane eller et sted hvor nogen mødes og får vejledning......

Er det et behov, der er nogen her der deler med mig?....

Skal vi finde en dato og et sted og justerer lidt affjedring?

Med venlig hilsen Mikael.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sæsonen nærmer sig......
  • #1   6. mar 2011 Det kunne jeg snildt være frisk på, nye øjne på min forstokkede holdninger er jo altid velkommne :o) og viljen til at lære er der altid...

Kim.

• #2   6. mar 2011 Jeg har lige købt nyere racer og den skal jo justeres ind til mig og min vægt. Den har desværre org. affjedring, men håber det er godt nok, kunne være godt at få det tjekket. så jeg vil være frisk på en hygge aften!! Mødes vi på en banedag, vil lidt hjælp også være meget velkommen ;o))

• #3   6. mar 2011 Spændende...... jeg finder et par datoer.....

• #4   6. mar 2011 Ellers gir jeg gerne kaffe, hvis du en dag kommer til Roskilde alligevel ;o))

• #6   7. mar 2011 jeg er også frisk på at lære noget :o)

• #7   1. apr 2011 Pænt goddag.... Jeg vil befinde mig på Most i påsken til dem der skal derned, og til dem der vil andet, kan jeg indbyde til affjedrings check og just på lørdag den 9/4 om formiddagen. 11.00 til 14.00

Ved KJ motorcyklers lokaler i Herlev.Marielundvej 46C

At det er der det foregår er ikke "skjult" reklame, det er det nemmeste for mig, idet jeg har mit værktøj der.....

Jeg kan kontaktes vedrørende arrangementet på 28737433

Med venlig hilsen Mikael

• #8   2. apr 2011 hej mikael

ang den 9/4, vil du på datoen lave opsætning af fjedre og lign , hvis man dukker op på nævnte adr. og hvad med betaling, udgifter.
    Kort sagt, hvad skal jeg ha med, for du laver en opsætning på min ged.:-D

mvh
    allan

• #9   3. apr 2011 Var helt klart frisk, men arbejdet kommer i vejen lige den dag smiley

• #10   3. apr 2011 Hej igen... JA, jeg har tænkt mig at justerer på de cykler der kommer..... hvis der kommer rigtig mange, vil jeg fortælle hvordan der skal skrues, og gå fra cykel til cykel, og sluttelig kontrollerer hvad de respektive deltagere har justeret sig til..... hjælp til selvhjælp.....

Det der er vigtigt at de, der møder op har med er: evt. værktøj som er direkte relateret til deres affjedring (hvis noget sådan haves) dvs. hage-nøgler til fjedre bag, topnøgle til fjederforspænding foran, skruetrækker til justere skruer... deres læder og hjælm (så vægten blir korrekt) og IKKE en ½ adskilt cykel uden kåbe osv. så blir det nemlig forkert*Ss*

Det skal IKKE koste noget, og hvis jeg kender Claus ret, gir han nok kaffe....

Så er der nogen, der mener de vil dele en stang wienerbrød med andre, så er det meget fint.....*ss*

Med venlig hilsen Mikael

• #11   3. apr 2011 Du er tilfældigvis ikke ikke på Most den 15-17 april vel?

• #12   3. apr 2011 Rune..... jo det skriver jeg i den første rubrik..... er på Most i påsken...

• #13   3. apr 2011 Do'H... Det gør du jo også...

• #14   5. apr 2011 ok.. jeg tror sgu jeg dukker op.. der er vist ikke noget speciel værktøj til min cykel.

men tror jeg tager lidt med til kaffen.

• #15   5. apr 2011 Jeg regner også med at komme, har dog ikke værtøj til fjedreforspændingen på bagdænperen på min gixxer 1000 k6, men håber vi kan klare os med noget andet.

• #17   6. apr 2011 Jeg har nogle forskellige nøgler til fjedre bagpå.... grunden til at jeg ber om eget værktøj, er dels at kommer der mange, er det smart IKKE at mangle, og dels at lære, dem der ikke ved hvordab det virker, hvordan deres eget værktøj virker....

kender i nogen udenfor gruppen der vil med, så tag dem med.....

vi ses lørdag...*ss*

Hilsen Mikael

• #18   6. apr 2011 Super initiativ Mikael.

Jeg kommer. Vi ses.

• #19   9. apr 2011 Tak for en hyggelig og lærerig dag. Og tak for hjælpen med bagdæmperen. Nu sidder den perfekt.

• #20   9. apr 2011 Takker også herfra, selvom det kommer til at koste mig ;o)) Griner

• #21   9. apr 2011 tak for alt den fede viden..mit hoved eksplodere:-D... jeg har slækket lidt af for fjedrene. og prøver et par ture hvor jeg rigtig føler mig frem ang indstilling.

Men syntes på den korte tur hjem, at ved accelerationerne, var der ikk så meget bevægelse i maskinen. Altså den var mere rolig, harmonisk.

mvh
    allan

• #22   10. apr 2011 Selvtak og alle tiders at i fik noget med hjem i kan jobbe med*ss*

Med venlig hilsen Mikael

Kommentér på:
Sæsonen nærmer sig......

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce