{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ledninger
  • #1   2. mar 2011 se evt mit, jeg har hverken blink horn eller lyskontakt de 2 sidste skal dog laves, så den lige kan komme til syn men bliver så revet af igen.. jeg har fået lavet helt nyt lednings net der virkeligt er minimalt kun lige de ting der skal bruges for at få den til at køre..

• #2   2. mar 2011 arh det er jo en wrenchmonkee-boy jeg snakker med. Ja, du må sgu da vide hvordan det gøres.

Men, jeg har virkelig ikke forstand på. Kablerne er allerede rimelig sammenpressede på grund af nyt styr

• #3   2. mar 2011 arr har kun været der i en uges praktik men lavede da selv ledningsnettet.. En skam jeg ikke har den nye plan over ledningsnettet, kunne forrestille mig at cb 400 og 550 er rimlig ens med kompunenter.. det vi/jeg gjorde var simpelthen at klippe det hele af så der kun var nogle stumper ud fra hver del der skulle forbindes og så byggede vi op der fra. se evt mit album det nye "2" der skulle der gerne være et billede af det

• #4   2. mar 2011 Fuck det lyder kompliceret. Det er slet ikke noget jeg selv ville gå i gang, Tænkte sgu nok at det ville være noget bøvlet shite.

Hmm, det kan godt være jeg skal vente lidt med det projekt. Det generer mig bare meget at glo på

• #5   3. mar 2011 På min satte jeg sændingslåsen ned i sidedækslet, så det er faktisk kun ledninger til forlygten der går op foran.

• #6   3. mar 2011 Jeg har også minimeret på min (cb750), dvs. ikke blinklys, horn, fjernlys, end ikke tændingslås er der på. Tænkte først at pille af det gamle, men da det hele aligevel skulle forlænges, så komponenter og batteri kunne kommer bag sædehumpen, så var det nemmere at lave et ny. Har stadigt den gamle gashåndtagsenhed med kontakter, men skifter det en af dagene (har ventet over 1 år, på et superdejligt et i rå alu uden diller-daller, som nu er kommet).

• #7   3. mar 2011 Her kommer hjælpen......gå ind på motogadget.de her er svaret på alle dine bønner.
    En lille fiks box der rummer alt, og ikke er større end en pakke smøger, den udgør hele hjertet i din mc. Alt samles i boxen ,der kan monteres hvor det passer dig.
    Der er fotos og diagram und der ganze molevitten på deres hjemmeside.

• #8   3. mar 2011 Tak for alle svarene smiley

@ Ole L. tak for linket, det ser ret fornuftigt ud. Især for en som mig, der nemt kunne komme til at brænde hele lortet af, hvis der skulle rodes for meget ved det smiley

• #9   3. mar 2011 Hej Thomas
    Jeg kan fortælle mere om den i næste uge,for min bror har bestilt en og regner med at få den sidst på ugen.
    Vi kan jo lige så godt lade ham tage skraldet hvis det imod forventning ikke dúr smiley

• #10   3. mar 2011 hehehe, ja det lyder mest økonomisk forsvarligt smiley
    Men, det vil jeg glæde mig til. Det ville være fedt hvis I tog billeder af det

• #11   21. mar 2011 Hvordan gik det så Ole?

• #12   22. mar 2011 Den lille kasse lever helt op til forventningerne. Den er så fantastisk at hele hans ledningsnet ryger sig en tur, væk med div. relæer og en hel del ledninger bliver overflødig. På en bimmer er forlygten fyldt til bristepunktet med ledninger, der bliver 3 tilbage og ingen sikringer...sådan.
    Konklutionen er at den er pengene værd.

• #13   22. mar 2011 Fuck det lyder godt- for forlygten på min Honda er også fuldkommen proppet med ledninger. Har du før og efter billeder ?

• #14   22. mar 2011 Nej ,der er kun fortaget en test med en opstilling, hele operationen foregår i slowmotien hen over foråret.
    Han har to bimmere så der er en der har utålelig god tid smiley

• #15   22. mar 2011 Okay - Nå, men jeg har en kammerat der er elektriker, han kan nok give en hånd med smiley - hvad var prisen på den?
    Ps. Nye billeder i mit galleri

Kommentér på:
Ledninger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce