Sammenligning til afgift {{forumTopicSubject}}
Hej gutter og guttinder.
Jeg går og tænker på at få betalt afgiften på min nsr. Problemet opstår hos skat, hvor de vil ha oplyst en nypris på cyklen i 1997, det har jeg bare ikke. Så vil de ha en markedspris på den og det har jeg heller ikke. Har snakket med Nellmann som heller ikke kan hjælpe mig,
Hvad gør man så skattefar, ringede jeg og sagde. Nu vil Told og skat sammenligne min cykel med noget tilsvarende på markedet.
Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal sammenligne med, og det er så her, jeg beder jer om hjælp.
Aprillia rs250 har en del flere hest, rs125 har for lidt. Kawa kr1s har flere heste og sådan kører den. Jeg syntes min ligger som en gylden mellemvej mellem en 125 og 250ccm.
Derfor ville jeg jo selvfølelig ha, at afgiften kom til at lande et sted midt i mellem.
Men skulle der være nogen der har nogle ideer sig endelig til.
Mvh Hasse
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.377
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 3
Jeg må køre der ned og udfylde formularen, og se hvad de skriver jeg skal betale. Så kan jeg jo prøve at anke sagen hvis det bliver helt urimeligt.
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.377
maj 2006
Følger: 1 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 25 Svar: 88
http://www.sydfynsmcservice.dk/indexdele/mcdatamenu/hondaaargange/1996/nsr125r.html
Hilsen anders
maj 2006
Følger: 1 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 25 Svar: 88
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 3
Martin jeg håber heller ikke de flår mig. Og jo tak og rigtig sjov knallert at køre på. Jeg har haft den i 10 år og den har ikke kørt så meget. Den står med totalt renoveret motor, tænkte at den efterhånden fortjener en nr plade.
Sammenligning til afgift
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside