{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

kilerem {{forumTopicSubject}}

hej
er der nogle venlige sjæle i grænse området, der kunne hjælpe mig med at stramme kilerem og lave et mindre service på min kone`s kawa???mod betaling selvfølgelig, har sku ikke selv meget forstand på jap-bikes;-)
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=68043
det er cyklen det drejer sig om
mvh jens

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kilerem
  • #1   23. jan 2011 ha ha,, der sidder ihvertfald en rem og den hyler helt vild, og aner ikke hvad den er til...;-)

• #2   23. jan 2011 Jeg ved ikke lige med de ældre modeller, men det er en knast kæde der driver de ZXR 750 jeg kender.. så hvis jeg skulle gætte på noget kan næsten kun være remmen til generatoren der kan hyle..

• #3   24. jan 2011 Det er med garanti generator remmen er hyler og den kan faktisk være noget møg at stramme. Jeg havde min på værksted 2 gange for at få den strammet. Jeg havde i øvrigt prøvet 2 gange selv med 2 mislykkede forsøg. Min var en ZXR750 H2. Remmen koster ca. kr. 300,- men den er lidt besværlig at komme til. Især hvis den efterfølgende kun holder 200 km. ( den knækker midt over grundet friktionen hvis den ikke sidder perfekt ) Jeg vil klart anbefale dig at få lavet det på værksted med en form for garanti.

• #4   24. jan 2011 tak for info...jamen det vil jeg gøre så:-)

• #5   25. jan 2011 zxr power, jeg tror din maskine har trukken så mange brændere, at 15k er nok lige i overkanten, men lige over, er nok mere rimelig, også er den jo ikke så fed i den sorte farve som i den grønne:-), men ellers skriv en pm til ejeren....

• #6   30. jan 2011 hej
    har nu fået tid vrd en autoriseret kawasaki forhandler her i sønderjylland, og han har sagt at det ku han sagtens fixe, så nu bliver remmen sku skiftet,,,:-)
    bare lidt info om situationen...

Kommentér på:
kilerem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce