Afsøgnings gruppen efter stjålne motorcykler

Afsøgnings gruppen efter stjålne motorcykler

Medlemmer: 461
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet GSF 1250 S Bandit i Odense 5-9
  • #1   5. sep 2010 Salman M

god still at smide den ind her....

det er sgu lorte læsning... satans tyve....

mvh

• #2   5. sep 2010 Det er da utrolig så mange mc´er der er forsvundet i de sidste par måneder.

Skulle tro der er nogle som køre rundt og samler dem op.

• #3   5. sep 2010 Jeg er også selv overrasket, alene i KBH Ø er der forsvundet en del, og mødte endda 2 tyve, som prøvede lykken med min egen sidste uge.
    Hvis det er organiseret kræfter, der står bag, må de være meget professionelle og hurtige, for Banditten i denne tråd forsvandt i den blå luft inden for 20 minutter!

• #4   6. sep 2010 Nu om dage hvor man kan få alt i batteridrevet værktøj, er det skam hurtig lige skære, klippe eller hvad nu de gør.
    Jeg tror de fleste mc´er kommer til udlandet. Eller der er et lager et eller andet sted her i landet de bliver skildt ad og solgt i dele.
    Kunne være fedt hvis en af de stjolne mc lige havde en Gps alarm, og man så kunne finde frem til lageret, hvis altså der er et lager.

• #5   6. sep 2010 Jeg forstår heller ikke selv, hvorfor der ikke er flere GPS trackers i de mange stjålne cykler. Jeg har hele tiden haft indtrykket af, at næsten alle havde dem, når nu de billigste er til at få for menneskepenge. Men hvis tyvene er så hurtige og dygtige, så findes der sikkert også måder at slukke for GPS signalet på smiley

• #6   9. sep 2010 så er den fundet.... fortæller han.. men den er åbenbart blevet mishandlet... svin..

Kommentér på:
Stjålet GSF 1250 S Bandit i Odense 5-9

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce