{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afgift.
  • #1   24. aug 2010 Der bør være en kvittering på det betalte beløb og et notat om konstruktive ændringer i reg.attesten.
    Alt kan afvige fra normalen og så er det færdselsstyrrelsen der har oplysningerne.
    Det er det med min ihvertfald.

• #3   25. aug 2010 Har i nogle ideer om hva det skal koste, det enste der er lavet om på ved min er dobbelte skiver foran?

• #5   25. aug 2010 Jeg mener det er 2500 pr skive

• #6   25. aug 2010 Ok, det er jo til at overse smiley hvis altså ikke det er betalt. Men det er vel motor de går højst op i?
    Ved i så hva de gør til F.eks Mosten her næste weekend hvis de tager mig med for meget larm, er det en bøde eller skal jeg til syn med den?
    Ellers tak for hjælpen smiley

• #7   26. aug 2010 Jep...har selv været der, blev kaldt til syn på udstødning, ikke at den larmede men det var en konstruktiv ændring...kørte direkte i synshal og fik den godkendt. Jeg fik osse lige en bøde med da min pos.pære var gået....De er benhårdedummeisnotten.

• #8   15. nov 2010 Hvis man skifter fra tromlebremse til skivebremse på både for og baghjul på samme tid er det afgiftspligtig.
    Hvis man derimod skifter på fks. forhjulet først. Får den synet og godkendt. Kører et årstid og skifter bag på. Får det synet og godkendt. Bliver det betegnet som almindelig vedligeholdelse og er ikke afgiftspligtig. Har det fra "Mr. Harley" him self ved SKAT.
    Man skal så bare lige huske at der som regel følger udskiftning af fks. forgaffel med i ombygningen. Og det er altid afgiftspligtig.

Kommentér på:
Afgift.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce