{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

SV makeover {{forumTopicSubject}}

Hey!

Er igang med at gøre min SV lidt federe smiley
Har bestilt et sædecover som jeg henter idag, og 2 rizoma blink til foran

Så mangler vi bare bagenden.. Har kikket lidt på denne

http://cgi.ebay.com/Suzuki-SV650-SV1000-SV-650-03-04-05-06-07-Undertail-LED-/130417078339?cmd=ViewItem&pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item1e5d76b043#ht_1196wt_913

Men ved ikke om den passe på min 08 model?

Er der andet jeg skal være opmærksom på inden jeg bestiller den? (fx bagskærm helt nede ved baghjulet, god idé?)

mvh
Carsten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SV makeover
  • #1   4. aug 2010 Jeg har en såkaldt hugger (bagskærm/kædeskærm i et) på. Det ser rigtig fint ud, eneste problem er, at den hurtigt bliver beskidt, hvilket ser lidt træls ud. Hvad angår om produktet passer, så prøv at skriv til forhandleren. SV'eren har åbenbart været af markedet i tre år (i England), så det kan tænkes, at det er derfor de skriver 07 og ikke fordi der er nogen ændring på modellen.

• #2   4. aug 2010 Ja jeg spurgte om den passede på en 08'er og fik dette svar:

Hi,

It fits up to an 07 and it is ready for install.

Mila

- cruiserbackrest

Tror ikke sælger er klar over om den passer på 08, derfor det lidt utydelige svar smiley

• #3   4. aug 2010 Ja, det er jo selvfølgelig lidt problematisk. Er du på/har du spurgt på svrider.dk?

• #4   4. aug 2010 Yeh, ku være jeg skulle spørge derinde... venter lige en dag eller 2 og ser om nogen herinde kan hjælpe smiley

Kommentér på:
SV makeover

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce