{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Den "prutter" lidt i mellemområdet? {{forumTopicSubject}}

Hejsa fokkens.
Jeg har haft min motorcykel renoveret her i løbet af vinteren.
Nu er den samlet korrekt og jeg har været ude ìg køre en lille smule på den. Batteriet er dårligt og jeg synes ikke den kører som jeg husker den? Har det nogen sammenhæng, og eller kan det være noget med vakkummembranerne i karburatorne? Dem har jeg haft bøvl med før, og jeg har hørt at det er en af de hyppigste årsager til at mc'en ikke yder det hele den kan? Nogen forslag? Den har trods alt været skilt ad, dog ikke i motoren. Håber nogen vil hjælpe og jeg kan også kontaktes på 22361422 hver dag. Mvh phillip smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den "prutter" lidt i mellemområdet?
  • #1   4. mar 2010 Er det kun i mellemområdet? Og hvor henne lidt mere præcist? Altså er det ved et bestemt omdrejningstal?

Hygge

• #2   4. mar 2010 Da jeg havde min, gjorde min det også..og fik at vide at det kunne være nogle tætningsringe i karb/indsugning der var ved at være møre.
    De er IKKE helt billige skal jeg lige hilse at fortælle...

• #3   4. mar 2010 noget med af men kan købe nogle til 600-650 der passer og de koster ikke nogen bondegård

• #4   4. mar 2010 torben> Helt korrekt, men vi skal huske på, at cyklen faktisk er "sjælden"..da det var en fejl oprindeligt..at den over hovedet kom til DK hehe

• #5   5. mar 2010 rigtig med de er jo ens så derfor skal de jo ikke koste 1200 stk når de andre koster er det 89 kr stk??

jeg har været alle mine gamle mapper igellem og jeg kan ikke finde hvad model det er bu skal bruge fra....

nogle der kan huske det??

• #6   6. mar 2010 Den driller med trækkraft i hele omdrejningsspektret fra ca 5.000-14.000
    og jeg overvejer lidt lige at tjekke om det er de dersens vakkummembraner. smiley
    men tak for svarene. - Phillip

• #7   7. mar 2010 Jeg tror ikke det er membranerne - de plejer at drille omkring 10.500 omdr. Jeg tror nærmere det er falsk luft. Prøv at spray dieselstart på gummi-manchetterne ved karburatorerne. Hvis den stiger i omdrejninger suger den falsk luft.

Hygge

• #8   14. mar 2010 Jeg er kommet i tanke om en ting der måske også kunne være galt. Jeg har nemlig haft åbnet ind til svinghjulet og der var der knækket en magnet af, kan det bringe kruntappen i ubalance og skabe rystelser? For den ryster så meget at man ikke kan se noget fornuftigt i spejlene? Mht. Til det med falsk luft, så synes jeg ikke at der er et problem med luften? Håber nogen kan give mig lidt svar, fordi jeg føler ikke rigtigt for at smide den på værksted og give 2.000 bare så de kan find ud af hvad den fejler? Kan det være andet, den har jo gået 62.000 km, så måske er motoren bare ved at være færdig? smiley

• #9   15. mar 2010 hvis der er ubalance på krumtapen kan den lave meget skade på lejer og krumtap... jeg ville ikke køre på den inden den er i balance igen....
    tænk bare på hvordan en bil kan ryste hvis den ikke er afbalanceret orndilig

• #10   16. mar 2010 Ja det kan jeg godt se... jeg har monteret magneten igen smiley
    Men jeg synes dog stadig at den har starterproblemer, og jeg er 100% sikker på at den ikke suger falsk luf nogen steder overhovedet, andre ideer til hvad gixxer-baby'en kunne fejle?

Kommentér på:
Den "prutter" lidt i mellemområdet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce