483 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Unable to connect to host.. Unable to connect to host..

Hej..
Jeg har et problem med min ps3, som jeg håber der er nogen herinde der kender løsningen på..
Vi er 6 venner som spiller Modern Warfare 2.
Der kan man lave et lille "party" og så spille sammen, gør vi engang imellem..
4 af os, har det problem, at hvis vi invitere til det "party" vi nu vil oprette, så kan folk ikke connected.
De 2 sidste kan sagtens sende "invites" rundt, og så kommer folk direkte ind på deres server.

Jeg har rodet rundt inde i begge mine routere, for at tjekke om der er porte åbne, og upnp er aktiveret osv.
Kan simpelthen ikke se hvad det er der gør, at folk ikke kan conneted til mig, og de 3 andre af mine venner..

Er der nogen herinde, som har prøvet samme problem? Evt. fundet løsningen på det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unable to connect to host..
  • #1   28. dec 2009 Tror bare I skal sørge for at I alle har NAT-type 1 eller 2. Den må vidst ikke stå som NAT-type 3.

Hvis du googler det, står der hvordan det ændres.

• #2   28. dec 2009 Ja, det har jeg også arbejdet meget med..
    Men kan bare ikke få dem nat type ned på 2..
    Efter hvad jeg kan se på nettet, så står der at det automatisk burde ske, hvis jeg satte upnp til, så det gjorde jeg på begge routere og på playstation.. Men det virkede ikke..

Så fandt jeg et andet sted, hvor de skrev at jeg bare skulle sørger for at åbne nogle porte, så jeg åbnede de porte som de skrev..
    Men det virkede heller ikke, den står stadig på type 3..

• #3   28. dec 2009 Jeg har Cybercity (nu Telenor) som udbyder af mit internet.

Jeg ringede til dem og de åbnede nogle porte for mig inde fra deres central.

Nu har jeg ikke selv COD, men ved ati Fifas manual står der hvilke porte der skal åbnes.

Ellers har jeg oplevet at det var næsten umuligt at ændre min NAT-type da jeg havde min PS3 på nettet trådløst. Da jeg smed et kabel i maskinen hjalp det.

• #4   28. dec 2009 Okay.. Må prøve at ringe til dem..
    Jeg synes jeg har kigget manualen igennem, synes ikke jeg kan finde hvad porte der skal åbnes..
    Jeg har min playstation kørende over kabel, netop af sammen grund..
    Men kan stadig kun få nat type 3 smiley

Kommentér på:
Unable to connect to host..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce