Formel 1

Formel 1

Medlemmer: 47
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så for satan!!!!!
  • #1   12. dec 2009 det er så 2 af det bedste der så vil blive sat sammen.............

mvh

• #2   12. dec 2009 Er meget i tvivl om det er sandt. Han arbejder for ferrari som konsulent, hvilket modsiger at han starter hos mercedes. Der imod så havde Schumi og Ross Brawn et fantastisk samarbejde hos Ferrari, som første til rigtig mange sejre.

• #3   13. dec 2009 Gider sq ikke hoppe rundt som en tosse denne her gang , vil godt lige se det på formula1.com inden jeg tror på det , men for satan da jeg håber det er sandt .....

mon det hjælper hvis jeg sover med min Shumi jakke inat ????

• #4   13. dec 2009 http://politiken.dk/sport/formel1/article858660.ece

• #5   13. dec 2009 Ja så blev den gode tone ødelagt af en jule brandert : )

• #6   14. dec 2009 Schummi hos Mercedes og Alonso hos Ferrari ...hvis der blev byttet rundt passede pengene!
    Alonso er nok min hade formel 1 kører nr. 1 og så ender han hos gudeholdet ...skandale!
    Tror sgu den er god nok med Schummi hos Mercedes, rygterne har ihvertfald svirret lige siden man hørte om Mercedes' overtagelse af Brawn, spørgsmålet er bare om hans tid ikke er ovre???

• #7   14. dec 2009 Holger D

Hans tid er ovre ??????? HVAD SNAKKER DU OM

• #8   14. dec 2009 (link fjernet)

• #9   15. dec 2009 Talent har ikke nogen tidsbegrænsning!!!!!
    Glæder mig til at se ham køre igen, selv om bilen desværre har en forkert farve.
    Men Brawn/schumie kan kun giver gode resultater.

• #10   15. dec 2009 Jens B

Så du mener Muhammed Ali var på toppen i hele sin karriere???
    Alt har en tidsbegrænsning!
    Det kunne da være sjovt hvis Shummi kunne blive mester igen, men det ville nok kun ske fordi feltet er så pisse-ringe i øjeblikket - savner sgu nogle af de mandfolk som F1 bestod af i gamle dage hehehe

Massa er min mand, hvis han kommer tilbage uden psykiske mén - håber han kører røven ud af bukserne på Alonso ...se det ville være stort! smiley

Forza Ferrari smiley

• #11   15. dec 2009 Ja, Alonso er agressiv, men når det går ud over ham selv er han verdens største tudefjæs ...kan ikke døje ham! smiley
    Massa besider nogle kvaliteter, som desværre ikke blev belønnet efter fortjeneste. F.eks. ville han ha' været blevet verdensmester, hvis ikke Renault havde beordret Nelson Piquet til at køre galt for at give Alonso en fordel og så havde det ikke hjulpet at Timo Glock sænkede farten i det sidste løb i Rio og lod Hamilton overhale.
    Men sådan er der jo så meget, men spørgsmålet er om Massa kan komme tilbage uden psykiske mén efter sin ulykke?
    Havde helt sikkert foretrukket Massa som førstekører hos Ferrari ...med Barrichello som andenkører smiley

• #12   15. dec 2009 Ja hvis de rygter om Shumi er sande kan i jo ligeså godt vænne jer til at det er slut med at vinde for de røde :=))

• #13   15. dec 2009 lol lol sikken en bøsse tråd dette er blevet...

Søren A
    se øjene at postkasserne igen bliver slået af stjerne bilerne

: )

mvh

Kommentér på:
Så for satan!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce