800 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
21 Svar
ider til klubben ider til klubben
Hey alle daltons.
jeg har været lidt væk fra, kontakt med klubben.
men ville høre om angående klubmærker hvor langt er vi nået i det,
samt om vi kan lave nogle arrangementer i vinter så vi kan lære hinanden bedre at kende?.
og så kunne vi finde ud af ture til næste år, hvor vi kan mødes på kryds og tværs. bare et forslag.
jeg været væk på grund af min kværn står til rep. øvøvøv.
bare lidt nysgerrighed fra verner f. sjælland
0 synes godt om
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 30
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 62
Ja, godt initiativ, også fra dig Evan, mht at meddele her, hver gang du tager til træf osv
Desværre ikke med den store succes, men det må skyldes at vi kun er 28 ud af 73 medlemmer tilmeldt forum - min opfordring for nylig til alle om at joine det, blev totalt ignoreret, desværre.. alle burde være med, men hvis vi stiller det som krav til fortsat (og nyt) medlemsskab, bliver klubben måske halvveret.. men det ku være kanon med alle i forum - så ville ting se helt anderledes ud..
Jeg (og andre Daltons) har tidligere råbt op til lign om vinter, også uden succes..
De større (landsdækkende) fællesting om vinter er nok næppe muligt.. vi har ikke nogen økonomi til det - eller et fest- / træfudvalg o lign. - og tvivler på vi får det.
Det eneste jeg tror på, nu om dage, er at man (igen og igen evt, indtil der er bid) via sms og tlf kontakter folk i sit nærområde for div ting og på den måde bygger et fællesskab op med folk i nærheden.. - men opfordring igennem 4 år til det, har heller ikke båret nævneværdig frugt..
Det har været opad bakke, ang dette, siden klubbens start for 5 år siden.. - men vi lever da... og kan man selv finde sin egen Dalton-køremakker i nærheden og køre ture med vedk kan man jo være ligeglad med om resten af banden tager sig sammen - der går også alt for megen energi og ærgrelse med konstant (og forgæves) at forsøge at råbe hele klubben op..
Keep the sprit, pals - vi ses igen, tror jeg på - jeg har været sløv ang kørsel i år, men tror jeg tager revanche til næste år - og sikkert også kommer til Jylland igen på RD nogle gange, som jeg plejer
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 9
Ja jeg må indrømme at sevl jeg i år har været lidt sløv med kørelse og kontakt men andre ting ligge på sinde samt en rep. af mc..
Ja surt vi er så mange og vi dårligt kender hinanden, sevl os der ligger tæt på hinanaden, det tyder på at vi er 28 stk. der har lidt mere interresse for klubben, her inde.
Ja svært at samle alle fra alle dele om vinteren, men vi for skellige, foreksempel os her på sjælland kunne mødes på midten og finde på ting at lave, i vinter så vi klar til om sommeren, og kender hinanden, istedet for vi når til tiden og tænker her bor en dalton skal j. kontakte ham næh kender ham ik rigtigt, men hvis vi mødes så ja fanme ham/hende kontakter jeg altiders gut.?...
lad os for det skulder mærke, så vi kan kende hinanden, folk kan se os
vi sgu ik nogen rocker klub pågrund af det, vi bliver en suveræn mc. klub med fedt humør og håndtaget i bund til tider hehe.
PS. nej ik betyde vi skal køre med det hele tiden op til den enkelte....
KOM nu daltons lad os begynde at mødes, og får nogle ture sammen, små fester med grill og lign. behøves sgu ik at være dyrt, vi kan sgu alle tage noget med, mødes et sted slå telt op, og sove ud...
Næste år skal jeg nok drøne rundt på min bike så min klar igen, så kan vi ligge nogle kilometer bag os og en masse sjov..
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 30
mit værksted ligger bag ved Tools Mc klubhus, i nørreuttrup.
feb 2009
Ja det det kunne godt have interresse, der kunne vi mødes holde en, Dalton træf, stor hal til ordligt fest hvor vi kunne, lære hinanden at kende fra øst til vest. fed ide....
Kom nu i andre daltons, med ider og forslag...
mar 2008
Vern du ved godt at Evan bor helt oppe i Ålborg..? - sgu langt at køre for at spænde kæde eller lign..
Jeg har dog stået ved mandens hoveddør forrige sommer med mc og hjelm, klar til tur - desværre skete der et akut motorhavari, så vi kom ikke afsted..
Det er beundringsværdigt med jeres initiativ, ang mødes til vinter-sparke-dæk oa., men er bange for i bliver slemt skuffet...
Jeg har også råbt op til lidt vintersjov, de foregående år - ingen bid overhovedet..
Viborg tilbød i foråret at lægge værksted til fælles klargøring (i Ballerup), men ingen viste interesse for det.. (selv om der bor 12 Daltons tæt på)
Man bliver bare skuffet, hvis man udviser noget initiativ og samtidig forventer at andre gør det samme eller følger op på det.. - spørg bare Steen f eks.. han har virkelig prøvet at råbe Fyn op..
Jeg har (et eller andet sted) lyst til at ekskludere alle medlemmer, der ikke har givet lyd fra sig i 6 mdr ell lign, men så er vi nok på ganske kort tid kun ca 10 medlemmer tilbage.. - tænkte også på om det fremover kun skulle være for sjællændere (så jeg selv kunne opsøge alle personligt), men også synd for / unfair ovf de aktive folk, der er findes i Jylland..(selv om de kan tælles på én hånd)
Jeg er enig at kun én ting nytter: At få lært hinanden at kende, få hul på bylden ovf nogle i ens nærområde, så det er mere oplagt at kontakte hinanden for køreture oa fremover.. - det har jeg selv haft ret stor succes med. Bare opsøge / besøge folk, uanset de har tid til at køre den dag eller ej... det har de måske næste gang så..
På de 5 år, klubben har eksisteret er det trods alt lykkedes mig at følges med 49 tidl og nuv. Daltons over hele DK, men jeg har også kæmpet hårdt for det - kørt mange km for at komme rundt i landet (med en eller to makkere, heldigvis - gad sgu ikk alene)
Jeg har stadig drømmen om en (årligt tilbagevendende) landsdækkende Dalton-turné, hvor vi starter i Kbh f eks. og ender i Ålborg f eks.(evt Fr havn) og undervejs samler Daltons op, der kører med så længe det nu passer dem.. - SÅ lærer vi eddermame hin at kende.. og det er fedt at følges flere dage i træk..
Hey, Verner... klubmærker kan skaffes igennem Bruno.. de kst ca 110 kr stk incl fragt...
feb 2009
ja ved godt han bor i ålborg, men det var ik det med mødes om vinter jeg tænkte på, angående hal men et sommer træf.
Ja skuffet kan man blive tit, men vi må prøve på noget....
ja så der 10 medlemmer der har interresse for klubben, hjælper ik at have manger medlemmer, hvis de bare er passive, så kan man lave fuldmedlemmer og passive medlemmer...
så lad os møde og får en snak om hvad vi kan, om klubben hvordan den skal udvikle sig, og muligt starte forfra med ider, emner og muligt lille bestyrelse? så du også får noget hjælp.....
maj 2007
Følger: 13 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 60
feb 2009
lyder godt kan vi godt finde ud af, så lad nogle af os mødes,
vi kan starte med os på sjælland så kan de andre også får blod på tanden til, at finde på noget.
vi kan starte med at mødes hos en af os, og så finde ud af ting vi kan lave sammen, om der dukker kun få op iorden, så starter vi kan være de andre følger efter når vi fortæller om de ting vi har oplevet....
mar 2008
Ved ikk ang passive og fuldmedlemmer osv.. har tænkt over det i flere år.. ville næsten også være synd at starte helt forfra og skære antallet af medlemmer ned til de kun ca 10 aktive... vi har næsten 50 RD'ere i klubben pt.. - og er på det pkt måske stadig DK's største (hvis man kun tæller medl fra DK) - men godt nok træls med alle de inaktive, som er umulige at råbe op... ved ikke hvad de har tænkt sig... kan godt gøre mig gal og trær af det hele, men kan jo ikke tvinge folk til noget... alt er 100 % frivilligt.. (desværre, kan man måske sige)
Men jeg frydes over at nogle udviser seriøs aktivitet - og vil da gerne følge op på det, hen ad vejen / løbende..
Og bestyrelse er jeg også lydhør ovf.. en lille gruppe af Hard core Daltons, der (til dels, he he) er medbestemmende og som i fælleskab udstikker (og til dels arr) sæsonens aktiviteter.
Kandidater til det er da jer 3 her på siden, plus Steen; MJ og et par stykker mere evt. - hvem der nu melder sig..
Pt er jeg sammen med MJ ved at banke en ny hjemmeside op, da den nuv. lukkes ned pr 31/10..
Vh
feb 2009
men hvis vi starter op på nogle aktiviter, kan det være at de andre vågner op og følger med, vi kan være starten på det her.
Ja jeg sgu også glad for at i kommer med nogle indput, til hvad vi gør..
Bestyrelse..ja okay jeg melder mig, jeg sætte det igang her, ja fucking ja jeg melder mig som kandidat til bestyrelse medlem.
Hvad med jer andre hvad siger til at vi sætter gang i tingene???
maj 2007
feb 2009
mar 2008
Så 5 min før sneen kommer, sker der pludselig noget...
Husk vi er en køreklub... - så at mødes uden for sæsonen kunne måske være for at mindes nogle af sommerens ture.. som der ikke rigitig har været nogle af i år.. - og planlægge næste års ture... (det sidste tager blot 5 min - bare spænd hjelmen og så afsted, når solen skinner)
Synes det er dejligt at nogen viser initiativ, men ville ønske det kunne komme, når der er brug for det (i sæsonen og ang kørsel). Om efterår / vinter er det jo nærmest ligemeget..
Vi skal også passe på ikke at blive til grin ved at tro at vi kan arr en masse, som vi tror folk gider dukke op til... glem det bare, stille og roligt.. lad os dyrke vores egen egoisme og køre med dem, der gider og fuck resten... sån har jeg det mest nu om dage...
I dag er det kanon-kørevejr, men er der nogle der har råbt op til tur i dag ? venter spændt... om 1 md kommer der måske et forslag om tur til foråret - sku ikke undre mig...
feb 2009
mar 2008
Med "dyrke vores egen egoisme" mener jeg:
Vi kan da sagtens mødes både sommer og vinter, her og der, i ny og næ, os der jævnligt har kontakt (og af og til mødes), men at forsøge at lave et fælles Dalton-opråb og tro på at folk møder frem er at snyde sig selv.. - det siger alle erfaringer fra de sidste 6 sæsoner
Har opgivet troen på det for længst.. - gider simpelthen ikk mere.. - men hvis der er andre, der gider, så værsgo-- hold jer endelig ikke tilbage.. og gør det bare i DB's navn. Jeg skal bestræbe mig på at møde op, hvis der bliver inv til noget..
Det er da cool nok, du virker så klub-aktiv Vern, men hvorfor først nu, når sæsonen er næsten slut og kværnen ikke kan køre... ?
Der er lige gået ½ år hvor jeg ikke rigtig har kunnet få hul igennem til dig, ang tur..
- jeg har haft masser af tid til at køre i sommer, der har bare ikke rigtig været nogle at køre med.. da nærmest pinligt, når jeg har lavet en køreklub med pt 73 medlemmer..
Gylp..
feb 2009
og låne. og det gider jeg ik hele tiden. så bliv vi enige om en sms jeg modtog til ture,jeg fik aldrig sms til ture.
mit net har jeg haft nu i et par måneder . og da vi bliv enige om at køre kunne, du kun køre fredag og uheldigt men heldigt fik j. nyt job og så røg mine fredage. ret hurtigt sevl om det var de dage jeg havde tidligt fri.
net har jeg haft et styk tid nu og mc. stået stille i ca.1.1/2 måned. svært at køre så. men det var kun får at lære et par stykker at kende, ik andet.
men skide være med det. vi mødes næste år til nogle ture sammen.....
mar 2008
Jeg har ikke styr på hvem der har net eller ej, hvornår.. men vi er jo en klub, der "bor" på nettet (i kraft af vores mgl klubhus), så hvis folk vil vide lidt om hvad der foregår, må de finde en computer. Jeg var selv uden net i nogle mdr i 2006 og gik på biblo mindst én gang om ugen for at redigere hjemmeside.. - hvis jeg kan, kan andre vel også... (har været masser af mails i din indbakke, ang ture..).
Jeg har sendt dig flere sms i år, mest for at høre hvorfor jeg aldrig hørte fra dig og om vi snart skulle på tur..(!)
Det er aldrig blevet til noget, men lad os da prøve næste år ja..
Jeg var ude at køre 1-2 timer i går for mig selv...
maj 2007
Jeg vil sige at mine er helt stramme i min læderdragt....især i modvind....
Er der nogle frække piger på linjen?..........
mar 2008
Genialt din Boldor er kampklar igen efter lidt tid i kunstig koma, Verni
feb 2009
Ja lad os tage en lille efterår´s trille til at slutte året af med,
sevl om den gamle hoster lidt endnu....
ider til klubben
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside