{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Vinter opgradering af motor? {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen har en fantastisk dejlig lille ninja:)
men drømmer lidt om at smide en større motor på...
Er der nogen der ved hva muligheder jeg har???
Kunne fx være sjovt med en zx9r eller en zx7rr motor men er det muligt i forhold til tilpasning og styrken i stellet...???

På forhånd tusind tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinter opgradering af motor?
  • #2   22. aug 2009 hey johnny tak for svaret...;)
    tror dog ikke det er kriminelt at sætte større motor på hvis jeg holder mig indenfor en grænse af 20% i forhold til heste...??? men jeg er ikke sikker
    og at købe en 6ér ville jo ingen forskel gøre da det jo er den jeg har...:)

• #5   22. aug 2009 johnny: det er bare i orden men fejl burde mok osse skrive hvilken cykel det drejede sig om;)

Torben: spørg måske dumt nu... men ville du bytte hele cyklen væk til zx9er...??? eller er det muligt at smide den på zx6r fra 1997...???

er nemlig glad nok for cyklen og har ikke pengene til at anskaffe nyere og dyrere cykel:( kunne bare godt tænke mig noget mere træk på min egen...

• #6   22. aug 2009 Hej Jack

Da jeg skulle købe min ninja i tyskland faldt jeg over en del der havde sat en zx9r motor i en zx7r. Jeg tror godt du kan smide en større motor i uden prblemer af samme årgang/serie. Men en 9´er er fanme voldsom, syns at min 7 er kræver en del tilbageholdenhed fra min side og det er sgu svært smiley

• #7   22. aug 2009 Faldt lige over denne tråd....

det kan godt la sig gøre min der er en del rammearbejde. Du kan jo lige læse lidt på det. Rammen skal tilpasses.

http://www.kawiforums.com/zx-9r/16736-putting-zx9r-motor-zx6r.html

• #9   23. aug 2009 ævævæv.... tænkte bare der måske lige var en motor der var "lige" til at smide i (som nu de gamle gsx750r-gsxr1100)
    men jo nyder den lidt endnu for den er da super dejlig..;)

men når nu vi er i gang med motor snakken så står jeg til at skulle skifte olie plus filter.. er der nogen der har nogle råd omkring hvilke olie der er bedst på min omtalte zx6r fra 1997...???

tusind tak for hjælpen smiley
    -rico
    -torben
    -johnny

Kommentér på:
Vinter opgradering af motor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce