{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

TAK FOR DENNE GANG!! :-) {{forumTopicSubject}}

Så fandt vi enden på den fedeste weekend med Tøffedyrene til dato..

Er lige blevet færdig med oprydningen på pladsen og hjemme..

Håber alle er kommet godt hjem til noget velfortjent søvn.. smiley

Stor tak til de Tøffedyr som valgte at ligge vejen forbi Flauenskjold her i weekenden.. Uden Jer var der ikke blevet holdt så fed en fest..

En KÆMPE tak er blevet givet videre til dem som har givet en hånd med her i weekenden, men som ikke er repræsenteret her på MCG.

Jeg håber alle har hygget sig og fået moret sig.. For det var jo det vi skulle.. smiley

Og nu må i ha mig undskyldt.. men tror lige jeg napper en dag eller to på øjet... Er en lille smule træt.. smiley

Mange Tøffehilsner fra Claus A

P.s.: Selvom alle nok ikke er enige så husk: Grønt er godt for øjet.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TAK FOR DENNE GANG!! :-)
  • #1   12. jul 2009 hehe-claus !!
    når du har taget et par dage på øjet hehe, så kan det ske jeg har fået
    suge-mallen til at slippe taget i mig igen :-p,
    hun misforstod totalt det med suge-kort hehe!!!
    fandme den fedeste weekend ever! både på den ene og anden måde hehe!
    få din velfortjente skønheds søvn claus!
    hip hip h...a!

• #2   12. jul 2009 Ja tak til dig Claus og dine hjælpere. Sad og snakkede med dine forældre, der kom kun ros til dig fra dem :-). Det var sjovt at være med, det bliver ikke sidste gang.

• #3   12. jul 2009 hejsa.
    Tusind tak for en super fed weekend. jo grønt er godt og man skal have 7 pund skidt om året, her må jord kunne gå ind under smiley
    Vi ses helt klart næste år, dette bliver dog uden hjelmovertræk, men med rigtig telt... hihi

• #4   13. jul 2009 Flot til Claus og venner.
    Kæmpe arrangement, alt klappede selv vejret til tøffeturen var bestilt.
    Må bare sige det var så i orden håber i alle nød det lige så meget som os.
    Ses Snart.

• #5   13. jul 2009 Rebekka ja du har jo også NÆSTEN lovet at næste træf bliver hos dig.

• #6   13. jul 2009 Der skal også lyde en STOR TAK her fra Hirtshals , et rigtig godt træf som havde det hele og også tak til dem som stemte på min MC det varmer altid om hjertet når andre også syntes om ens MC som jo er sit kæreste eje.

• #7   13. jul 2009 Hvis bare Rebekka ikke skal arrangere overnatningen (telte) kunne det da være hyggeligt med et træf i det fynske :-))

• #8   13. jul 2009 gert, ja det var vist ikke hendes stærke siden, det bedste var næsten da hun kom med endnu et utæt hjelm betræk fuldstændig magen til det første.. men hun reddede da lidt af sin ære da hun rillefræsede gulvet... og sprøjmalede baren. : )

• #9   13. jul 2009 Skal nok overveje om jeg kan orke at tage tråden op, der er desværre meget at leve op til med det super træf der har været nu.
    Gert det er da så hyggeligt med et lille hjelmovertræk, man skal bare lade være med at strække sig ud smiley

• #10   13. jul 2009 hehe i er bare for sjove-grin!!
    claus iført grønt heh!!
    rebekka iført hjelm overtræk heh!
    der kunne jeg være med heh !

har høje forventninger til humøret på næste træf hehe!

med hensyn til overnatning-har jeg kapret en luftmadras på 200x140x35 cm hæhæ!!
    om jeg så skal slæbe den efter bettski guzzi!!

hermed også en stor tak til alle smiley

• #11   13. jul 2009 ja nu er det mandag og jeg har så sovet i min rigtige seng :o)
    er ved at være såen nogenlunde klar til dagligdagen igen.
    sys da jeg vågnet i morges at jeg hørte en eller anden tosse rundt med en megafon, men nej blev dyb skuffet det var blot mit ur der var sat jeg sku op, så godt slukøret måtte jeg jo selv til og lave morgen kaffe øv øv, værre blev det da jeg fandme så kom ind i min stue der stod mit telt sku slået op og det hele, og tøs pigen stod pænt ved siden af klar til fælles tur med kaffe og kage, måske lige et smut forbi en midelalder fest men nej nej, den gik ikke måtte nøjes med en tur til lyngby for at vaske 11 trapper til 4 sal :o( fame skod, det gik jo os lige op for mig her til aften at jeg jo måtte nøjes med to flade kotteletter og ikke en rigtig godt tilberedt pattegris hmmmmm ja jeg er faktisk så mærket af savnet til den hygge og alt det sjov, at jeg har måtte lave mit eget lille personlige tøffe træf her hjemme i stuen (Billeder kommer sener)

jeg har seriøst ik moret - hygget mig så meget i lang tid til et træf, det var så fantasisk forberedt osv af claus & co at den næste med sikker hed for en hel del at se til hvis det skal matche bare lidt :o)
    en kæmpe rose til claus og bar folk og ja alle der i det hele taget har deltaget for at få det til at fungere, en ting er helt sikkert næste år bliver det ik en forvokset grøn G-steng der skal til det bliver endnu bedre så brumle er os med næste år :o)

vi ses alle sammen og kør pænt til vi ses

• #12   13. jul 2009 ps hvis nu gert os er der så lad vær med at lav det i et fint forsamlings hus eller på et fint plankegulv eller ligne :o), for jeg kan ikke modstå det gruppe fra gert om at lave brænder på danseguvlet :o)

• #13   13. jul 2009 Shhhh.... vi må hellere være stille, så Claus kan få sig en velfortjent lur, og så kan vivække ham med etr megahøjt BRAVO

Kommentér på:
TAK FOR DENNE GANG!! :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce