{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

klister mærker {{forumTopicSubject}}

hey allesammen.

Min ZXR (L3) fra 95 kunne godt træge til at få et nyt paint job.
Jeg vil dog holde min MC så orginal som mulig da jeg elsker det "gammel" design.
Så den skal bare males op som den kom fra frabrikken, men for at gøre det, skal jeg jo have fat i de orginale klistermærker og ikke bare dem hvor der står "Kawasaki" eller "ZXR750" men også de streger der går fra lyserød til lilla op langs siden, og jeg kan simpelthen ikke finde dem nogen som helst steder!

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe dem henne, eller har nogen liggende jeg kan købe?

hvis nogen ikke ved hvad det er for nogen klistermærker jeg mener, kan i jo tjekke min mc ud på min profil

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klister mærker
  • #2   29. jun 2009 hej Mikkel
    tak for linket, ja jeg kender godt den side du skriver om der, og jeg har været igennem alle eksplotions tegningerne der inde, uden held.
    Det lader til kun at være mekaniske dele de har... men det kunne da være men skulle gå under kawasaki.com og se om jeg kunne finde det part nummer der smiley det gør nok søgningen lidt lettere...

• #3   29. jun 2009 hej Esben
    tak for linket.
    det ser dog ikke ud til der er så mange originale klister mærker der inde, men jeg vil huske linket til jeg får min bane racer, så skal der bare nogle fede mærker på smiley

• #6   30. jun 2009 mange tak mikkel!
    jeg var inde i går og prøve at slå det hele op men den vil ikke godkende mit stelnummer smiley så jeg har været lidt lost her igår men nu er jeg bare super glad smiley mange tak

Kommentér på:
klister mærker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce