{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.044 visninger | Oprettet:

Bag støddæmper problem på Kina Mc. {{forumTopicSubject}}

Kan det passe at man kun kan få fjeder der er beregnet til dværge når man køre på en Kina Mc. Min ny Dorton 250 kan kun klarer 175 Kg! Og det er røv og nøgler når man køre to på den helle tiden. Bare når man holder stille er fjedrende helt i bund. Kan i ikke skrive nogle links til nogle sider hvor man kan købe støddæmper som kan holde til to voksne mennesker og ikke små Kineser som æder ris.

Det er nogle fucking dværg støddæmper.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bag støddæmper problem på Kina Mc.
  • #1   15. jun 2009 Ahr Jeg vejer nåde mere en 65 Kg. Det er en del år siden jeg vejet så lidt. Jeg vejer godt 85 og 100 Kg med Mc udstyr på. Plus min far der også sider på han vejer 100 Kg uden Mc udstyr. Det er jo voksen ikke børn vi snakker om.

• #2   15. jun 2009 kik på din reg, atest der står hvilken max total vægt den er godkendt til at bære der står også køretøjets egenvægt, så kan du regne ud hvor meget last du kan ha, en 250 yamaha må max laste 170 kg. jeg tror ikke det er meget anderledes for din maskine- 250, er nok lige i underkanten til to personer..

• #3   15. jun 2009 Ja måske men med et par ander støddæmper burden den kunne klare det.

• #4   15. jun 2009 du kan sikkert finde et par i mc nøglen men husk en emsy jens kan give dig en hilsen for overvægt-

• #5   15. jun 2009 Hved ikke hvor den butik ligger og det ser ikke ud som om den har nogle hjemme side. Har prøvet googel men der kom ikke nogle rigtig side frem til Mc nøglen.

• #6   15. jun 2009 Ja et par andre støddæmpere kan nok godt klare det, og det kan de nuværende sikkert også, men det gør ikke den tilladte totalvægt højere.
    175kg lastevne på en 250'er er ganske godt, det gør de dyere japanere ikke bedre.

• #7   15. jun 2009 Høivang `MC AASE´

Tak.

Jesper [Virum] P

Nej men de er staddig alt for bløde.

• #8   16. jun 2009 På min den gamle kunne man indstille dæmperne hård blød, 15 kg udstyr ?? er det en blydykkerdragt du tager på smiley

• #9   16. jun 2009 Du kan også stille mine støddæmper men de er allerede stillede op på det hårdeste man kan. Og de er stadige alt for bløde.

Når ja lige mit udstyr jeg køre med.

Full face styrt hjelm.

Nakke beskytter.

Nyrer bælte.

Knæ beskytter. Fordi dem i bukserne ikke passer.

En Mc jakke med beskyttelse i skulder, albuer, og ryg. Men det er kun et halvt ryg skjold der sidder i jakke. Derfor køre jeg også med et skildpaddeskjold.

Et stort ryg skjold (skildpaddeskjold)

Mc støvler.

Mc handsker.

Et par Mc bukser.

Plus min far køre med det samme udstyr.

• #10   16. jun 2009 L0L - don't buy chinese ...

• #11   16. jun 2009 Oki, for to personer, så forstår jeg bedre smiley

• #12   20. jun 2009 Så er der bestilt nye støddæmpere til den. Det blev to støddæmpere der normalt sider på en Kawasaki ER-5. Hver støddæmper kan holde til 209 Kg. Det vil sige til sammen bliver det 418 Kg. Plus 23 % hvis man stiller dem op. Jeg fandt støddæmperne i Mc nøglen og bestilte dem i Køge Mc center. Regner med at få dem hjem på tirsdag den 23 - 6 -09. Tusinde tak for jeres hjælp og indlæg.

Kommentér på:
Bag støddæmper problem på Kina Mc.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce