Vinter projekt {{forumTopicSubject}}
Hey ved det er lidt tidligt at snakke om vinter projekter men jeg går det alligevel...
Jeg går og spekulere lidt på at få malet min maskine som en del af et vinterprojekt. har tænkt lidt på noget cameleon farve måske med hvid som bund også en eller anden effekt farve... og noget med nogle mat sorte fælge med en hvid stribe i samme cameleon som resten og så et mat sort stel?? Men ved ikke helt hvilken effekt farve som vil være fed til den hvide bund... eller om man måske skal finde på noget helt andet.. det jeg egentlig søger er nogle gode ideer da projektet stadig er på tegnebrættet... skriv endelig hvis du har en god ide til enten farve eller andre ting som kunne laves??...
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.871
tænker du på perlemors hvid? der kan du få et tint af rød eller blå sikkert også grøn i,, ser faktisk fedt nok ud...
ellers er det igang med fotoshop og redigere,, bruger jeg tit hvis jeg skal have en farve ud af hovedet og ned på cyklen, for det er næsten altid federe i hovedet end det færdige resultat, synes jeg......
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 57 Svar: 334
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 57 Svar: 334
Vinter projekt
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside