{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Vinter projekt {{forumTopicSubject}}

Hey ved det er lidt tidligt at snakke om vinter projekter men jeg går det alligevel...

Jeg går og spekulere lidt på at få malet min maskine som en del af et vinterprojekt. har tænkt lidt på noget cameleon farve måske med hvid som bund også en eller anden effekt farve... og noget med nogle mat sorte fælge med en hvid stribe i samme cameleon som resten og så et mat sort stel?? Men ved ikke helt hvilken effekt farve som vil være fed til den hvide bund... eller om man måske skal finde på noget helt andet.. det jeg egentlig søger er nogle gode ideer da projektet stadig er på tegnebrættet... skriv endelig hvis du har en god ide til enten farve eller andre ting som kunne laves??...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinter projekt
  • #1   13. jun 2009 bare det ikke blir den grønne carmelions farve,,, minder mig om noget fra gellerup..

tænker du på perlemors hvid? der kan du få et tint af rød eller blå sikkert også grøn i,, ser faktisk fedt nok ud...

ellers er det igang med fotoshop og redigere,, bruger jeg tit hvis jeg skal have en farve ud af hovedet og ned på cyklen, for det er næsten altid federe i hovedet end det færdige resultat, synes jeg......

• #2   13. jun 2009 Det skal ikke være den grønne den ligner noget som kunne komme sidste på en lørdag nat... hehe ej syntes ikke den er særlig pæn og ville egentlig også gerne have noget mere specielt... og det kan sagtens ende i en perlemors hvid med et snif af noget blåligt i... tror nemlig også at det vil være fedt til et par sorte fælge...

• #3   13. jun 2009 glow in the dark lakker har du evt. en hjemme side hvor jeg kan se lidt om det eller noget???

Kommentér på:
Vinter projekt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce