{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

Hjælp - red min fælg {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen. Jeg købte for lang tid siden en fælg. Har i mellemtiden arbejdet meget på den, gjort dumme ting (Fået den sandblæst) og smidt mange penge i den.

Den skal have polerede kanter og så malede eger. Nu er mit problem følgende..

Jeg har fået den malet, smuk og perfekt. Jeg gav den lak, et par dage efter. Dette gik lidt uheldigt og resulterede i nogle lufthuller, men hvad hulen.. Det var noget jeg lærte at leve med. Nu har jeg så været ude for at give den en gang lak mere. Så fan***s dum som jeg kan være, glemmer jeg at den er blevet støvet. Så nu har jeg ikke længere en blanklakeret flot blå fælg, men til gengæld en fælg som er blå med en grim glimt af gråt støv over det hele.. Har sådan set mest lyst til at finde en svensknøgle og så ellers bare give efter for vreden, meeeeen det går nok heller ikke.

Jeg har selv regnet det ud til 2 muligheder:

- Jeg kan pudse det hele mat, give den blå maling igen, lak, lak, lak og håbe på at det er godt igen.

- Jeg kan fjerne det hele med malingfjerner og så starte på ny.

Dette er mine muligheder efter min mening, hvilken er bedst?

Hvis folk har nogen former for andre råd eller idéer, så lytter jeg spændt, da jeg er SÅ! tæt på at flække den fælg så grumt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - red min fælg
  • #1   29. mar 2009 Slib den mat og giv den klar-lak

• #3   29. mar 2009 det støv der ligger jo mellem 2 la lak, så du kan bare slibe den, og så give den ny lak.. du behøver ikke at give ny farve..

• #4   29. mar 2009 Hvad tar' du for at polere Per ?

• #5   29. mar 2009 Jesper [Virum] P / P J - Tak, det prøver jeg at gøre smiley

Per J - Tak for tilbuddet omkring din hjælp, men vil faktisk helst selv da jeg godt kan lide at arbejde med min mc smiley + jeg synes jeg har smidt nok penge i den, så vil se om det kan gøres uden at investere i for meget mere smiley

Tak for hælpen, hilsen Jens

• #7   30. mar 2009 Tjaa, jeg har givet 500 for fælgen. Derefter har jeg brugt 300 kr+ på poleringsmateriale og slibemateriale. Jeg har også fået dem sandblæst, og jeg har indtil videre smidt 15+ timer i den. Ud over det har jeg brugt 300 på maling og 400 på lak. Jeg har lige bestilt den næste fælg, også til 500 kr, og dette er blot et projekt. Jeg ønsker selv at lave meget af det, da jeg har brug for noget afstressende efter skoletid. Jeg kan godt lide alt hvad der ligner molbo arbejder, og jeg elsker at kunne sige at jeg har gjort det hele selv. Derfor ønsker jeg helst ikke at indbringe andre, da jeg ikke længere ville være i stand til at sige at jeg har gjort det hele selv smiley

Kommentér på:
Hjælp - red min fælg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce