{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Bagbremse {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg har en gsxr 06 som jeg har et problem med bagbremsen, det bremser slet ikk. har fået at vide at det skal bare luftes ud så burde det virke igen, fordi den har ikk kørt siden sidste sommer. jeg prøvede så det igår hvor jeg gjorde som man skal for at pumpe det ud, jeg gjorde det i ca 10-15 min, men det virkede ikk alligevel, selvom der kom lidt væske ud.

Nogle der ved hvad der kan være galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bagbremse
  • #1   15. mar 2009 Er der slet ikke modstand når du trykker på pedalen ?
    Går den bare i bund ? For så er det luft.
    Hvis den føles hård kan det være mekanisk der er noget galt.


  • #2   15. mar 2009 der skal bare pumpes og pumpes--gjorde det osse på min ---1000 gange inden den virker...men du kan lave det under tryk med luftpistol

  • #4   15. mar 2009 Nej der er slet ikk modstand, den går bare i bund, og føles slet ikk hård.

    men det lyder til at jeg skal brug lidt tid på den med at pumpe mere. men i skal sku ha tak for hjælpen.

    ses på vejene amigos smiley


  • #5   16. mar 2009 Det kan være den lille bremsecylinder der sidder bag bremsepedalen der er defekt, der sidder en lille pakning i som kan være tørret ind eller defekt har haft samme problem..... Med hensyn til at lufte ud er det noget besværligt noget jeg luftede ud med en udlufter man sætter til en kompressor det virkede men den skulle køre i ca 15 min, husk at glasset med bremsevædske hele tiden skal være over minimum.... håber det kan hjælpe dig...
    Mvh Michael


Kommentér på:
Bagbremse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce