Dax-klonerne

Dax-klonerne

Medlemmer: 24
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forårs/vinter projekter.
  • #1   14. mar 2009 fedt nok. hva´ er motor mærket? + minirotor også kaldt inner rotor kit er ikke kun vildt godt for gassen men også når du nedgeare for så tager det ikke ligeså hårdt på krumtappen. har prøvet og knække min krumtap nemlig. meeenn inner rotor tager så også lidt på momentet men ikk ret meget.

• #2   14. mar 2009 Det er den her http://daxshoppen.dk/lifan_150__new_edition__speedrotor-p-783.html

Den er desværre ca 3mm bredere i blokken så jeg har måttet file lidt i blokken for at få den ind.

• #3   14. mar 2009 arhh det er ikke inner rotor det er en blanding mellem inner rotor og alm. slynghjul. giver vist et anderledes moment og gas. har hørt om det .:
    topstykket er så ikke YX, men det er fedt med oliefilteret. lyder til et sjovt projekt ;b

• #4   14. mar 2009 Ville rigtigt have haft en 160XY motor med ægte innerrotor men blev frarådet det af daxshoppen pga den manglende lysspole og den altså kører på offentlig vej engang imellem

• #5   14. mar 2009 jah nemlig men du får flere heste ud af YX + det er den man udvikler mest på. ellers har jeg et slynghjul du kan købe vist der er noget?? har ikke kørt me´ det så meget.

• #6   14. mar 2009 Springer over i første omgang jeg skal lige have det andet til at spille maks først og se om det er noget der virker...

Skal bare lige gaaaaaaaaab have køry en 10timer så den er kørt til

• #7   14. mar 2009 du kan da også køre med til en mini motard træning. så bare køre de der 5000 rpm max og tage det stille og rolig( dermed ikke sagt at det ikke er sjovt for det er det dæme ;). der bliver kørt noget i morgen i svendstrup i ålborg gokart world. bare hjelm og handsker. Så nogle der kørte i cross tøj sidste gang faktisk. hvis det så var noget ????
    ps. jeg ska´ også køre min motor til, så jeg ved hvordan det er.

• #8   14. mar 2009 Okay vil ikke love noget, den er ikke 100% færdigsamlet endnu desuden er det en Shineray den er ikke lige lavet til de vilde stunts.

Det kan stellet simpelhen ikke klare på dem og forgaflen er en tand bedre end den på en puch maxi

• #9   14. mar 2009 heh okay.

Kommentér på:
Forårs/vinter projekter.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce