1.252 visninger
|
Oprettet:
Udskiftning af mc {{forumTopicSubject}}
Jeg har gået og overvejet at udskifte min savage til en større cykel.
og svigerfar køre VFR og siger jo at honda er det bedste.
Så for at holde mig lidt gode venner med ham kiggede jeg på nogle honda cykler.
og må indrømme at en Honda Super Magna tiltaler mig jo mere jeg kigger på dem.
Så ville høre om der var nogen der ville mene det var en dum opgradering fra en savage til en magna.
savagen er primært bare for lille til mig på længere ture. Ellers er den fin nok.
jeg har så kigget på den her. http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=52713445
håber folk har nogle gyldne korn,
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 7
Hvis ikke du har bidt dig fast på en Magna så har jeg en Honda Shadow (se annoncen under min profil) som vi godt kunne lave en bytte handel med hvis det kunne ha din interesse.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Magnaens motor er jo faktisk en VFR, og den har dens karakteristika. DVS mere sprotslig. flere omdrejninger men ogse mere power og topfart end de gængse cruisere f.eks ovenævnte Shadow.
Men smuk, det kan den være.
Vør opmærksom på, at en del mennesker finde det svært at pakke opå på en Supermagna, den er mere lækker og køn end praktisk.
Skal du have Savagens godmodige bundtræk, men evt med mere ryk, så er det ikke en magna du leder efter.
Jeg synes da du skal kigge lidt i tøffeforum. Der skal nok være nogle, der vil lade dig prøve forskellige cykler - mig selv inklusive:-)
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 292
aug 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 31
dec 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 97 Svar: 346
apr 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 4 Emner: 7 Svar: 43
du får helt sikker en bund solid maskine ved at købe en honda. de laver noget godt kram.
jeg køre selv intruder 1400. også en rigtig fin maskine. der er enormt bundtræk. rigtig god kørekomfort osv. men den har bare 1 minus og det er cromen.
men held og lykke med dit søgen.
mvh. kim
aug 2005
Jeg har fremflyttere på min VS 750, men jeg har ladet de gamle "Knogler fra de oprindelige fodhvilere sidde. Så kan jeg rykke fusserne tilbage på dem, når jeg kører langt. På den måde kan man veklse med benstillingerne, og det hjælper rigtig meget i ryggen.
dec 2005
mange tak for de mange svar.
og angående fremflytter, så er det ikke behageligt på de meget lange ture. jeg benytter selv passager pedalerne når man har siddet med føderne fremme længe.
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 5 Emner: 6 Svar: 121
Har prøvet super magna med fremflytter og det passer perfekt (er 1.90).
Held og lykke.
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 25 Svar: 107
dec 2005
aug 2005
Udskiftning af mc
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside