{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

Så er der bestilt dele til Hyosungen {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop modtaget en undertail fra canada, den blev taget i tolden, så oveni de 1324 kr jeg gav for den, måtte jeg af med 381, så omkring 1700 for den, men den ser fed ud:-)

Og så lige lidt info hvis der er andre der påtænker at købe hugger og kåbeglas:
Jeg har lige bestilt hugger samt double bubble kåbeglas i sort fra skidmarx. Købte det hos en forhandler i Leeds ( www.startright.co.uk). kursen er lav for tiden, 8 kr for 1£, så 120£ for hugger og kåbeglas og 18 £ i forsendelse. Det er ca halv pris af prisen her i DK.

Nå men glæder mig til at modtage det sidste og få det monteret.

Peter

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er der bestilt dele til Hyosungen
  • #1   31. jan 2009 lyder spændene, er det den undertail med diodelys som fjerner org baglygten? husk endelig at smid billeder op

• #2   1. feb 2009 2sek på google:

(link fjernet)

(link fjernet)

• #3   1. feb 2009 Jeps, det er lige nøjagtig magen til dem som Peter T har fundet link på. Den koster dog kun $169.99 på ebay.com og 55$ i forsendelse.

Peter

• #4   2. feb 2009 for billeder tjek min profil.. der er os et med std røv vs ny røv..

• #5   8. feb 2009 Hehe, ja det var også mit problem, så jeg skrev en mail derover, og jeg fik svar inden for 10 minutter. Hver gang har de svaret stort set med det samme. Så jeg skulle bare emaile, faxe eller telefonere min ordre med kortoplysninger derover, så ville de ekspedere den. Jeg ved ikke hvor sikkert det er at emaile kortoplysninger.... Det må være op til den enkelte.
    Men under alle omstændigheder, ville de straks sætte det i værk, og jeg skulle regne med ca. en uge før de havde delene,og så ville de blive sendt. De er meget venlige og imødekommende.
    Håber det er svar nok, ellers må du endelig vende tilbage.

Peter

Kommentér på:
Så er der bestilt dele til Hyosungen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce