{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige et spørmål
  • #1   18. dec 2008 det er fordi jeg har en ven som der vil til at bygge en Custom Chopper også har vi fundt en 225CI motor og det er jo ca 3700ccm så vist man skal tag det i grove tal så kan man buger en turbo/Compressor fra en 7400 ccm bil motor?

• #2   18. dec 2008 lyder da interessant. jeg tør ikke udtale mig andet end jeg ved at nogen bruger sådan en turbolader fra en skyline til en hayabusa med omkring de eller lidt over 1300 ccm motor... og det virker da også... Men ja det kommer an på så meget, kompression... og hva omdrejningstal.
    jeg har et program man kan bruge til at lægge alle mulige (og umulige) data ind i... også kan det regne lidt for en... men det hjælper dig nok ikke med at vælge turbolader... mange er rent galt i byen lige på det område...

men skriv en pb med mail så kan jeg se om ikke programmet kan sendes hvis det har interesse...

mvh Offslow

• #3   18. dec 2008 Jaa ca 3700ccm MC motor

• #4   19. dec 2008 Jaa det er på 2 cyl ved ikke hvad omdr tallet er på de motor men tror det biver en 260CI ... så ca en 4700ccm

• #5   19. dec 2008 Det er en 2 cyl DUX BIG BLOCK MONSTER 260CI og sådan som jeg lige kunne finde ud af er 260ci 4700ccm

Kommentér på:
Har lige et spørmål

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce