Honda CB 125-450cc 1968-1978

Honda CB 125-450cc 1968-1978

Medlemmer: 71
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Vintertræf? Vintertræf?

Hej

Er der i gruppen interesse for et træf her til vinter? Jeg ved at mange, som mig selv, bruger deres 400/4 som vintercykel også, og derfor er der måske grundlag for en tur?

Jeg skal dog selv lige være færdige med cyklen (ihvertfald så den kan køre), men er i med på ideen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vintertræf?
  • #1   1. dec 2008 Det kommer an på hvor man skulle mødes, vejret osv... Min mangler stadig et eftersyn men da jeg bruger den hver dag bliver det nok ikke før til sommer den bliver forkælet med et. Den er ikke meget for at komme over 6000 omdt. og koblingen er også lidt træt.
    Bruger min om vinteren.

• #2   2. dec 2008 Det er da lidt træls. Især fordi motoren har en meget finj lyd når den runder 10000 smiley men det sker ikke så tit med den gamle dame.

Et nyt koblingskit koster vist en 450kr hjerhjemme og et kabel omtrent det samme.

• #3   2. dec 2008 Ja det er træls men det er nok bare tændingen den er gal med. Tændkablerne er noget trætte så det er nok bare dem der skal skftes.
    Koblingen regner jeg med at lave til næste sommer men så længe den køre vinter behøver den ikke kunne trække hele vejen op. Den powerslider rigeligt i rundkørslerne i forvejen.

Kommentér på:
Vintertræf?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce