868 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Nyt banejern Nyt banejern

Nu står jeg og gerne vil starte på RR....
Har været ude og se på lidt løb ikke deltaget i noget da jeg synes det er flovt og slæbe min gamle cykel med ud...

Jeg har den holdning, at man ikke skal gå ned på udstyr. Og vil derfor gerne ud og have en ordenligt cykel..

Har tænkt over yamahaen og hondaén i 600 klassen

Men når jeg sidder og læser data, bliver jeg ikke en skid klogere.. nogle der har noget erfaring med de forskellige cykler.. Og Honda 08 som intressere mig lidt mere en yamahaén er der så forskel på om det er hanspreeén eller ikke..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt banejern
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   31. okt 2008 Hvor meget bane har du kørt før?

Jeg tænker mest på trackdays f.eks...

• #2   31. okt 2008 start du med noget ældre .
    evt en R6 fra 99 eller deromkring . eller en cbr 600 F2 eller 3 .
    (noget billigere) du får rigeligt at bruge pengene på når først du begynder at køre .

mht honda hanspree . den er helt magen til de øvrige . det er kun lakken der er anderledes .

• #3   1. nov 2008 Du kan da roligt starte med nogle trackdays på din gadecykel , der plejer at være et fint sammenhold uanset hvilken cykel folk kommer med.... Så kan du jo også prøve banekørsel inden du bruger penge på det ...

Martin

• #4   1. nov 2008 Der er bare den bølv med forsiking vist jeg smadre den jeg har der så får jeg aldrig en forsikring der kan betales igen så var det bedre jeg gik ud og købte en anden til at køre på bane med.. Men et godt bud med en r6 fra 99. det tror jeg vil se lidt vidre på..

Kommentér på:
Nyt banejern

Annonce