{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Ducati? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg går med tanker om at købe en 620 Monster i.e her til næste forår, er der nogle ting man skal være opmærksom på, inden man køber en Ducati. Fejl og mangler, drift, fordele og ulemper? Jeg skal nok have nogle andre potter på, men hvilke? Det skal bare være dem, som brummer dybest... :o)

Mvh Niels

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ducati?
  • #1   4. dec 2005 Jeg har endnu ikke haft en ducati, men der er en del der køre på dem herovre, de siger at der generalt ikke er problemer med dem.
    De ting de har nævnt er ledningsnettet, der kan godt være dårlige forbindelser, og så er de lidt dyere i service end japanske maskiner, specielt hvid de bliver kørt hårdt.
    Det er måske ikke så meget monster 620, men mere de højtydende, jeg har selv overvejet en monster S4 med 916 motoren, men efter en snak med et par stykker der har den model, ved jeg ikke rigtigt.
    Da jeg godt kan li at gi den gazz så skal den ha justeret ventiler og skiftet knastremme for hver 6-8000 km, siger de.
    Jeg ved godt at FI i Sorø siger 20.000 km, men det tør dem jeg har talt med ikke løbe an på.
    Nå alt det er sagt, så skulle ducati være en rigtig dejlig maskine.
    Som sagt er dette ikke mine egne erfaringer, men info jeg har fået af folk der køre ducati hårdt, både på bane og vej!!!

• #2   4. dec 2005 Ok det lyder ikke så galt med de priser der. Jeg vil ikke køre den hårdt, er ikke så erfaren på en mc så jeg tager det stille og roligt. Vil bare gerne ud at "brumme" en lille tur, en gang imellem om sommeren. :o) Tak for hjælpen!

• #3   5. dec 2005 Hey.
    en 620ie er et rigtigt godt køb, er hylende morsom på snoede veje, og er ret letkørt, har kørt på min buddy Jacobs nu desværre afdøde 620ie :o( de holder altså ikk til at køre ind i modkørende biler, det gjorde han heldigvis.... hvis du vil ha lyd, så er oplagte SIL potter et godt køb, de får den til at lyde meget større end den er.

• #4   5. dec 2005 MotoRico,
    nu har jeg ikk hørt en 800 med SIL, men de gjorde det godt på min vens 620, at Termignoni er et bedre køb kan vi hurtigt blive enige om, men jeg syntes nu stadigvæk at SIL potter er et godt alternativ...... Tak for kampen by the way :o)

• #5   5. dec 2005 Jeg er ikke så vild med de der oplagte potter, synes bedre om dem, hvor de sidder på siden ligesom standant. Jeg køber nok Termignoni potter til den, er der forskel på carbon og titanium, i lyden?
    Trist historie med den 620´er, håber han havde forsikringen iorden. :o)

Kommentér på:
Ducati?

Annonce