{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Dele til suzuki gsxr 400 hjælp {{forumTopicSubject}}

ja altså jeg har sådan en suzuki gsxr 400 fra 92

kæden er desvære knækket på den..
så nu mangler jeg nogen dele til at få den køre klar igen..
jeg ringede ned til kok's mc i holstebro og bestilte de dele jeg skulle bruge nu er der gået over 3 ugr INTET er sket..

hvilken forretning her i midt og vestjylland skal jeg få de dele fra... gider ikke endnu en forretning der intet gør
ved det..

hvilke forretninger har i gode erfaringer med ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dele til suzuki gsxr 400 hjælp
  • #1   30. okt 2008 Den i Viborg er der rigtig god service hos.

• #2   30. okt 2008 okay er det suzuki forhandler har de eventuelt hjemmeside ? ...

• #3   30. okt 2008 I frygt for at blive frosset skriver jeg dette:) =

Jeg råder dig til IKKE at gå i CarstensMC(I Varde), jeg bestilte blinklys derinde
    fra den 1/8 og modtog dem først i tirsdags, på de næsten 3 måneder der er gået
    har de smidt min ordre væk hele 3 gange(3 gange jeg har været derinde for at bestille samme vare) Og ikke en eneste gang har jeg fået en brugbar forklaring
    eller en undskyldning.

- Høivang

• #4   30. okt 2008 højvang

ja det er så skide irriterende sådan noget der..
    det samme oplever jeg med kok's mc i holstebro...
    men jeg har bare ikke tålmodighed il mere end en gang .. det er for dumt... at de slet ikke gir lyd fra sig... det er så træls når man har en adskildt motorcykel i garagen..

• #5   30. okt 2008 Nu ved jeg ikke hvilke dele som det er, at du mangler, men det kan være et problem at få stumper til gsxr400. Cyklen har aldrig været officielt importeret til Danmark. Din største chance er nok at finde ud af, hvilke andre Suzuki, som den passer stumper med. Ellers prøv www.lcracing.dk. Han er som regel meget behjælpelig.

Kommentér på:
Dele til suzuki gsxr 400 hjælp

Annonce