{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bane race
  • #1   30. okt 2008 ``Hvor er det og hvad koster det`` Der er jo massere af baner du kan køre på, og mange forskellige priser. Men det er en dyr sport, rigitg dyr.

Tjek evt. racing4fun

• #2   30. okt 2008 Almindelige trackdays bliver bl.a. udbudt af Racing4fun.dk, svingteknik.dk, AMU djursland, mestersvinger.dk, zenergy racing, FDM og team trackday. Priser er normalt omkring 2500-3000 for to dage.

Prøv det og du bliver hooked...

• #4   30. okt 2008 Fint alternativ 4v-Duc nævner!!!!

Super serie at starte i!

• #5   30. okt 2008 Det kan godt være, det koster lidt, men "Fun-factor'en" er i top! Det kan altså også gøre for acceptable penge. Hvor stor en mc regner du med at skulle have?? 600'kubik kan købes fra 10 tkr. og op. Du kan sagtens få en fin baneracer med udstyr for 20 tkr. Dernæst sætter du bare en trailer på din bil, og så er du igang :o)

• #6   30. okt 2008 Kig ind på søborgs hjemmeside de har planer om mange trackdays næste år....

• #7   30. okt 2008 Tror i hvertfald du skal regne med 5000kr pr. weekend(af 2 banedage)
    Ikke nok med at du skal betale for at køre på banen, men dertil skal der også
    være råd til slicks, transport, benzin, evt. sliddele så som koblingsgreb og hvad
    der ellers hurtigt kan ødelægges ved mindre styrt osv. osv.

Hvis du så køre 10 weekender om året = 50.000kr og det er eksklusiv
    prisen for banejernet.

For nogen er det måske ikke mange penge, men som 18årig er det
    nok bare en drøm der må vente:)

• #8   30. okt 2008 Selvfølgelig koster det mange penge, hvis man vil seriøst igang.
    Men jeg vil også mene der er mange tilbud om trackdays, hvor man forholdvis billigt kan komme til at snuse lidt på sin egen gademotorcykel.
    Tror at man som tommelfingerregel kan sige det koster omkring 1.000,- eller lidt over pr. dag.
    Knutstorp og Sturup ligger godt i forhold til sjælland og Padborg til jylland.

• #9   30. okt 2008 Michael K: Håber det er okay jeg spørger i dit emne.

Er der nogen der ved om forsikringen vil dække banekørsel? Eller
    om man evt. kan betale et ekstra beløb for at de gør?

Jeg har Suzuki forsikring ved IF
    (Og ja, jeg kunne selvfølgelig bare ringe til dem)

• #10   30. okt 2008 team-trackday.dk
    prøv at kikke der , det er et godt sted.

• #11   30. okt 2008 Højvang---> Der er en del selskaber der dækker ved kørsel i grøn klasse (begynder) men ring og forhør dig om de enkelte arrangementer for at være sikker...

• #12   31. okt 2008 Vedr. forsikring: Tryg har mulighed for tilvalg af "Farlig sport" i deres ulykkesforsikring. Den kan til- og fravælges; ergo kan du nøjes med at have den for ½ år, uden at skulle betale "straf" for ind- og udtræden. Den koster lidt, men det er intet i sammenligning med tab af erhvervsevne m.v.

Kommentér på:
bane race

Annonce