1.506 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Så skal man"
Når man skal, så skal man.
Jeg lader videoen tale for jeg sig selv :-D http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1685821.ece?=fb
Jeg lader videoen tale for jeg sig selv :-D http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1685821.ece?=fb
Skrevet af: Thomas. - 5. jan 2012
Hvad skal man så lave !!
hmm af ren og skær kedsomhed har jeg vasket vinduer i forretningen og ryddet op... men nu keder jeg mig igen... (og det der med at intilligente mennesker aldrig keder sig, kan i lige så godt lade vær...
hmm af ren og skær kedsomhed har jeg vasket vinduer i forretningen og ryddet op... men nu keder jeg mig igen... (og det der med at intilligente mennesker aldrig keder sig, kan i lige så godt lade vær...
Skrevet af: Line (Aabenraa) Tigermis D - 12. jun 2007
SÅ SKAL MAN SKU TIL FORMEL 1!!!
Tager afsted mod belgien imoegen tidlig.... Det bliver for vildt..... Andre der har prøvet det???????
Tager afsted mod belgien imoegen tidlig.... Det bliver for vildt..... Andre der har prøvet det???????
Skrevet af: lasse m - 10. sep 2007
Spar penge på din forsikring
mar 2006
Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 16 Svar: 184
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 63
Håber godt nok han får en hård straf.
Sådan nogle som ham, er der ikke plads til.
jan 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 175 Svar: 930
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 119
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.592
apr 2004
Følger: 33 Følgere: 35 MC-er: 8 Emner: 40 Svar: 880
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 380
sep 2008
Følger: 33 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 252
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 51 Svar: 205
Det burde da i intet tilfælde være nogen grund til at slå på nogen - gravid eller ej - at man gør andre opmærksom på at de ikke kører ordentligt?
aug 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 501
Men er til en hvis grænse enig i Don T ( ikke at det retfærdiggør handlingen på nogen måde) men sådan som det hele er ved at udvikle sig, ved man (desværre) at den slags kan forekomme...
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
Man bør sgu da ikke kunne forvente øretæver, hvis man signalerer til en medtrafikant at de kører for tæt på? Giver man en anden trafikant fingeren, så måske... de fleste ved jo godt at der desværre er folk her i landet der er primitive nok til at finde på den slags.
Uanset hvad må man håbe at de fanger svinet, så han kan få sin straf!
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 280
Det er i orden at man får en på hovedet for at signalere at folk kører for tæt på?
Dvs hvis der er en helt oppe i røven så man ikke kan se forlygterne mere så må man IKKE røre bremsen, det giver ham jo lov til at tæve folk?
Sorry hvis det er sat lidt firkantet op men det er ca det du signalerer ved at sige at
" når man vælger at "signalere" til sine medtrafikanterne for at vise sin utilfredshed, burde man være klar over at det kan virke som en invitation til øretæver, hvis det er de forkerte man "signalerer" til "
Det burde ikke virke som en "invitation" for nogen - Og hvis de tager det som en så burde de aldrig opholde sig i trafikken uden det er som fartbump..
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
Don T siger at hvis man signalere til de FORKERTE personer kan det ende med at man får et par på hovedet. Han siger ikke det er i orden...men at det er desværre sådan verden er skruet sammen.
Om det BURDE være sådan er jo underordnet!
Om folk der kan finde på at reagere sådan BURDE være i trafikken er også underordnet.
Man ved de findes og det Don T siger er at NÅR man ved de findes bør man nok passe på hvad man signalere i trafikken , SPECIELT hvis man er gravid.
og nej, jeg siger ikke hun selv er ude om det.
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
- Den gravide kvinde skulle rette blikket fremad og så lade ham om kørslen bagved, det er den bagved kommendes ansvar, ikke at køre op i bagenden på hende ;0)
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 649
Jeg vil ikke helt give DonT ret i alt, kan sagtens følge synspunkterne, men ejg mener stadig at hvis nogle kører for langt op i røven på en så skal de sgu kunne tage at man ber dem om at holde afstand, og nej Helle B det er ikke kun deres ansvar om hvordan de kører bag dig, jeg bliver tosset hvis nogen kører tæt på mig, specielt når ungerne er i bilen. Idioten bagved er jeg ligeglad med, kører han galt og slår sig til lirekasse mand er det hans sag, men skader han andre trafikanter skal han straffes til han vejer et kilo. Du kan være helt sikker på at kører jeg alene bilen, så er en MEGET hård opbremsning hvad man kan forvente fra min side (er gjort et par gange eller mere) og så må man tage den derfra.
Så alt i alt, jeg mener at man sagtens skulle kunne signalere til folk, når de er ved at lave noget der er farlligt for en selv ellerandre trafikanter/fodgængere eller andet, uden at de skal blive sure over det. Men nu lever vi jo i et samfund hvor voldsmændene har mere eller mindre frit spil, da strafferne er så latterlige lave for vold, tamper du livet ud af en mand = 5 år, forfalsker du en tyver 15 år, det giver jo ingen mening. Håber idioten bliver fanget og får en MEGET hård straf min fængselstraf i den høje ende.
Mine 25 øre
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 457
mar 2008
Følger: 122 Følgere: 116 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 3.023
Hvis man ikke kan tåle at den forankørende blinker med baglygterne fordi han/hun syntes at man er for tæt på... ja, så skal man sku ikke køre i trafikken.. Respekt for andre, tak!! Vi har allesammen lært færdselsreglerne engang, og fordi du har travlt så giver det dig ikke mere ret til vejen end andre.. og det samme gælder naturligvis hvis du kører med blød hat.. Vi skal allesammen være der, og hvis ikke du fatter det, så skrid væk fra vejen...
mine 50 øre.. Lennard, 25 øre bruges ikke mere ;o)
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 973
Jeg sætter altid farten ned til f.eks. 70 hvor der er 80 så kan de halvhjerner jo lettere komme forbi... forudsat at de kan trække fra når jeg hart skiftet til 3. og gir´ Audien gas samtidig med de prøver at overhale (selvfølgelig kun hvis der ikke er "fare forude")... Ved godt det er en lam opførsel; men noget for noget
Mht. overfaldsmanden tråden omhandler: Jeg har generelt absolut nul tilovers for folk der kan finde på at gøre noget i den stil. Det er garanteret ikke første gang manden slår på en "uskyldig", så han skulle bare ha tilpas stor straf, hvilket han sikkert ikke får... sørgeligt men sandt
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 649
Mette---> HVA!!!!! bruges den ikke KRISE !!!!!!! hvornår har de fjernet vores mest betydningsfulde mønt hehe
mar 2008
Følger: 122 Følgere: 116 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 3.023
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 575
Har også oplevet sådan et par idioter, engang min far og jeg lå og tulrede rundt inde i Københavns indre by i hans 40 år gamle Volvo Amazon. Synes ikke ligefrem vi udstrålede nogen form for provokerende adfærd, men åbenbart, for da vi kører ud foran en bil, som vi troede holdt tilbage for os, begynder idioten at blinke og skabe sig og render til sidst ud og sparker og smadrer på Amazonen, alt imens han råber og skriger at "han fandme skulle lære os at køre ordentligt.." Hold da op! Nogle folk skulle virkelig spærres inde..
Og ja, den psykopat der slog kvinden skulle godt nok også have nogle tæsk. Sådan en kæmpeidiot..
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
Så skal man da dø !!! Skyd ham