Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  penge retur fra paypal
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.709
    #1   23. okt 2008 Det kan de LÆNGE efter.

Du skal forevise skriftlig dokumentation på at du har prøvet at kontakte butikken flere gange med henblik på at få pakken leveret - gerne i form af emails eller breve.

Har du bare siddet og ventet uden en dialog med butikken, så skal du ikke regne med at PayPal rører en finger...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.709
    #2   23. okt 2008 Butikken - eller personen...

• #4   23. okt 2008 jeg blev snydt for 385 dollars sidste vinter. Selvom om paypal oprettede en sag og gav mig ret, fik jeg kun 200 dollars retur ud af 585 dollars som varen kostede oprindeligt. De(paypal) sagde at de ville gøre alt for at jeg skulle få alle penge tilbage, men der skete ikke mere i den sag. Så pas på.

• #5   23. okt 2008 takker for hjælpen, nu må vi se om paypal virkelig er til noget...

• #6   23. okt 2008 ja men ellers er banken også til for det samme hvis paypal strejker efter div beviser.... du har jo betalt med visa, og derfor hjælper banken også hvis du aldrig har fået dine varer

• #7   23. okt 2008 Sajmon er forkert på den, det skal anmeldes inden 45 dage, ellers kan du ikke få nogen hjælp. Og ved større beløb får du sjældent hele beløbet tilbage.

• #8   23. okt 2008 tænkte det nok, så må det blive banken, men så får man vel en horde af paypal inkasso advokater på nakken smiley

• #9   23. okt 2008 Du skal nok ikke forvente at banken kan løse dit problem. Du har jo fået det du købte med dit Visa-kort: En elektronisk betaling via Paypal.

Kommentér på:
penge retur fra paypal

Annonce