{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stem den ind
  • #1   27. nov 2005 var det så ikke en ide at ligge billeder og info ind på profilen med det samme?????????
    Det er jo et galleri og ikke bare et forum, eller skulle det hellere døbes om?????


  • #2   27. nov 2005 Slap da af, der jo kommet billeder, og der er vel ingen skade sket!? Og den kom jo ind, så lad det nu ligge...

  • #3   27. nov 2005 Jeg giver Thomas ret, hvis vi skal bruge tid på at stemme dem ind og siden hen besvare alle de newbe spørgsmål der nu engang må jo komme, så er det mindste de kan gøre er at bruge tid på deres profiler og udfylde dem som man nu engang har vedtaget det, det er da ikke så svært

  • #4   27. nov 2005 jeg syntes bare at dette navn GALLERI skulle laves om, for hvis man ser rundt på profilerne, er der rigtig mange der vist ikke rigtig er her for galleriets skyld, men bare gerne vil være med i et forum!!!
    Rigtig mange profiler der slet ikke har mc, og andre med et eller to billed teget i halv mørke så man intet kan se, og info om cyklerne er ofte så mangelfyldte at mest af alt virker som om folk mest af alt er lige glade!!!!!!! Bare min mening


  • #5   27. nov 2005 fortel mig hvad i himlens navn dette her har med galleri at gøre http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5174

  • #6   27. nov 2005 Thomas, jeg er fuldt ud enig med dig, men nu vidste jeg jo at han var ved at uploade billeder, og det var ligeså meget for at give ham en chance for at nå ind jeg oprettede dette topic. Jeg ved ikke om i andre har lagt mærke til at afvis knappen hurtigt er trykket ned herinde efterhånden.

    Han burde muigvis have smidt flere billeder på fra starten af, men billederne kom jo på ikke? Hvis i er i tvivl om en mc behøver i jo ikke banke den ud med det samme som i ellers fint havde lagt ud med ved z1000 ltd'eren, men skriv da til manden hvad han mangler så han får en chance for at komme ind.!


  • #8   28. nov 2005 sådan pude,,,,,,,,,,,, lige mine ord, gør dog profilen færdig før man prøver at oprette den, hvad er problemet i det??? Det ville også spare os andre for at skulle afvise hele tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentér på:
Stem den ind

Annonce