{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Forsikring Yamaha {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg har lige problemer med at få min Yamaha R6 forsikret. Derfor vill jeg lige hører am andre med tilsvarende maskine og alder har nogle hint til forsikringsselskaber der kunne være værd at tale med.

Jeg er selv 23

og maskinen er en 2001 Yamaha R6

det skal være kaskoforsikring.

håber nogle har lidt gode hints!

\\fuze

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring Yamaha
  • #1   8. okt 2008 Godt hint er at du nok skal vente til du er 25 med kasko.

For der er ik mange der vil når man er under og i så falde er det en hamper pris så som 25k til 30k +

• #2   8. okt 2008 Dette her er ikke lovligt, men få den forsikret i en anden ældre og mere erfaren MCist (læs over 40) køb en 125 der kan synes, få ansvar på den, vent 2 år og voila.. 2 års ancenitet og du har en reel chance for at betale det.. ellers skal du nok regne med hos firmaer som top DK og lign at skulle lægge 40k om året for en R maskine

• #3   8. okt 2008 det er jo et kæmpe dilemma! for alle siger man altid skal starte med drømme maskinen så man ikke bliver træt af den og mister mange penge på at sælge... og nogen siger man skal vente pga for dyr forsikring!

jeg kan garantere jer for at jeg pt ikke har råd til kasko! top dk kunne tilbyde mig kasko for 30k, codan for 29, alka vil slet ikke, if vil slet ikke, runa vil ikke , tre kroner vil ikke, alm. brand skal ha 35k, og sådan fortsætter det hos dem alle sammen!
    jeg har ringet rundt til alle de store!

men codan har givet mig en god pris på ansvar hvis jeg flytter min indbo + ulykkesforsikring til dem! der kommer MC'en ned på 3500,- så det er ok, men det er os kun ansvar!

• #4   8. okt 2008 Ked af det, men sådan er forsikrings verden skruet sammen... smiley

Ud over det svindel nummer jeg har beskrevet oven over, så er der ikke nogen let vej til kasko.. Prøv om du ikke kan lave en aftale med Ansvar/Tyveri sikring, hvis du så vælter på cyklen kan du sgu altid selv finde delene, eller en donor cykel fra tyskland...

• #5   8. okt 2008 Nu ved jeg ikke om de vil tage din maskine ( og dig med i købet *S* ) men har du undersøgt det hos Thisted Forsikring - de skulle ligge i den billige ende.....

Jeg kender nogle stykker der har deres maskiner forsikret der. Min er forsikret i Trekroner - de var endda en kende billigere end Thisted, men nu er jeg også lige på vippen til " the big four O ".....

• #6   8. okt 2008 trekroner er bare nogle køvler, de ville ikke have mig selvom jeg har 4 års skadefri og er 27

• #7   8. okt 2008 hmm, jeg giver lige under 6k for min !
    ( er godt nok 39, men alligevel )
    Så skynd dig at blive ældre *GG*

• #8   8. okt 2008 med kasko, naturligvis !

• #9   8. okt 2008 hvis man er medlem af turing nyt er der noget med der er rabat hos top danmark, tror jeg det er, og de tager alt, stort som småt. Er da et forsøg værd

• #10   8. okt 2008 "det er jo et kæmpe dilemma! for alle siger man altid skal starte med drømme maskinen så man ikke bliver træt af den og mister mange penge på at sælge... og nogen siger man skal vente pga for dyr forsikring!"

Drømmemaskinene skal man vente med til der er råd. Lige nu fører drømmemskinen bare ærgelser med sig. Også når man lave ren begynderfejl.

Accepter ansvar, betal kasko, eller find en anden maskine.

• #11   8. okt 2008 Iøvrigt underligt man anskaffer sig en MC uden at kende de fremtidige omkostninger. Vil mene at små 3.000,- ekstra pr. måned er noget man skal budgetere med inden man køber....

• #12   8. okt 2008 jesper, jeg kan ikke finde en forsikring til en r6 fra 05 der ikke bliver mindst 10000 dyrer om året med de samme betingelser som til min fz6, så 3000 slår ikke helt til

• #13   8. okt 2008 Tjenestemændenes forsikring

http://www.tjm-forsikring.dk/

• #14   8. okt 2008 er svært at kommer i tjenestemændenes hvis man ikke er tjemestemand. Men jo det er surt at starte med en lille cykel, men en gang i mellem må man priotere, fed cykel=astronomisk forsikring man ikke tør have uden kasko, eller lille knallert der ikke er lidt sløj at kører på, men selv en gs500 biver man jo en bedre kører på...

Kommentér på:
Forsikring Yamaha

Annonce